Ei ole mitenkään epätavallista, että sivustolla käytetään kymmeniä seurantakoodeja. Erityisesti uutissivustoilla niiden määrä on joskus todella huima, ja se voi...
Aboad on vastaamassa kasvuyritysten markkinoinnin haasteisiin Arctic15-startup-tapahtumassa.
Lue uudistetusta palvelujakaumastamme täältä > Kirjoitan pääasiassa auttaakseni sinua markkinoinnissa. Tällä kertaa tämä on myös tavoitteeni, mutta tulen samalla esittelemään...
Mitä markkinointikanavia meidän kannattaisi käyttää? Kilpailijat tekevät hakusanamainontaa, pitäisikö meidänkin? Entä minkälaisia sisältöjä meidän kannattaisi luoda? Näihin kysymyksiin törmään usein...
Kuka olet ja mitä teet Aboadilla? Aapo Kyllönen, liiketoimintalähtöisen markkinoinnin monitoimimies ja maailmanmatkaaja. Aloitin Aboadissa freelancerina markkinoinnin asiantuntijana, kun olin...
Google Tag Manager on helppo ottaa käyttöön, ja sen avulla seurantakoodien hallinta markkinoijalle on nopeaa ja tehokasta.
Ole hyvä markkinoija. Markkinoijina tehtävämme on kantaa organisaatiomme viestiä niille, jotka sitä haluavat kuulla. Helposti tyydymme huutamaan kaikille ja emmekä...
Markkinointisuppilo toimii vähän samalla logiikalla kuin parisuhteen muodostaminen. Aina ensikohtaaminen ei herätä tunteita, eikä haluta jatkaa harkintavaiheeseen. Joskus harkintavaihe kestää...
Olet ehkä huomannut, että maailma muuttuu jatkuvasti ja siitä jaksetaan aina mainita. Niin totta kuin se onkin, tuntuu jatkuvasta muutoksesta...
Käsittelin aiemmassa kirjoituksessani LinkedIn-mainonnan myyttejä ja murskasin harhaluuloja tästä mainonnan muodosta. Siinä vaiheessa, kun sinulla on faktat tiedossa ja jos...
Mainonnan rooli ja muoto ovat muuttuneet, mutta kaikki yritykset eivät ole vielä kunnolla heränneet uuteen aikaan. Perinteisessä mainonnassa on käytetty...
Kerroin Markkinointiliiton blogissa kasvutarinani markkinoijana. Lue parhaat tärpit alta. Miten sinä olet kehittänyt itseäsi ja ravinnut omaa kasvuasi uran eri...
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?