Kuinka kehittyä markkinoijasta huippumarkkinoijaksi?

Kerroin Markkinointiliiton blogissa kasvutarinani markkinoijana. Lue parhaat tärpit alta.

Miten sinä olet kehittänyt itseäsi ja ravinnut omaa kasvuasi uran eri vaiheissa?

– Olen usein hypännyt urallani kuvainnollisen altaan syvään päähän. Tilanteeseen tai rooliin, jossa silloinen osaamiseni ei ole riittänyt suoriutumiseen. Tällaisiin tilanteisiin itsensä ajaminen on mahdollistanut sen, että kehittyminen ja kasvu on ollut tarpeellista ja motivoivaa. Työkalut kasvuun on kuitenkin helppo löytää, jos tarve ja motivaatio löytyy.

Enemmän irti markkinoinnistasi? Tilaa markkinointivinkit sähköpostiisi!

Oppi, joka on säilynyt kirkkaana mielessäsi koko uran ajan?

– Ole utelias. Uteliaisuus opetetaan meistä pois kasvussa lapsesta aikuiseksi. Se on kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista, mitä jatkuvasti kehittyvä ammattilainen tarvitsee pärjätäkseen.

Blogi, uutiskirje, henkilö tai yritys, jota seuraat aktiivisesti?

– Lista ihmisistä ja sisällöistä, joita seuraan on pitkä. Tässä kuitenkin kolme henkilöä, joiden tekemistä, sisältöjä sekä oppia seuraan aktiivisesti: Ray Dalio, Richard Branson, Seth Godin.

Lue koko blogiartikkeli Markkinointiliiton blogista. 

 

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.