Digimarkkinoinnin ensiapuklinikka Arctic15-tapahtumassa

Markkinoinnin keinot, teknologiat ja vinkit on totuttu pitämään salassa. Tätä haastetta vastaan haluamme Aboadilla taistella. Tietoa on turha pantata omassa päässään – sellaisella ajatusmallilla jarruttaa sekä omaa että koko markkinointikentän kehitystä. Meidän missiomme on asettaa digimarkkinoinnin laatuvaatimukset uudelle tasolle, ja tähän voidaan päästä ainoastaan jakamalla tietoa ja keskustelemalla avoimesti kaikkien markkinoijien kesken.

*Read it in English here

Haluamme auttaa markkinoijia

Aboad osallistuu Arctic15:een auttaakseen startup-yrityksiä ja heidän sidosryhmiään markkinoinnin haasteissa. Jokaisella meistä on kysymyksiä markkinoinnista, jotka ovat “liian pieniä” kysyttäväksi tai “liian monimutkaisia” ymmärtääkseen vastauksen. Me haluamme tuoda markkinointiin avointa ajatusmallia, jossa tieto on kaikkien saatavilla – ja esitetty sellaisessa muodossa, jossa jokainen voi sen ymmärtää.

Mikä on Arctic15?

Arctic15 on startup-tapahtuma Helsingin Kaapelitehtaalla, 5.-6. kesäkuuta. Se on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista startup-tapahtumista, tavoitteenaan kehittää kasvuyritysten innovaatioita ja yhdistää yrityksiä, sijoittajia sekä mentoreita.

Kuka tästä hyötyy?

Kaikki tapahtuman osallistujat ovat tervetulleita keskustelemaan, sparraamaan ideoita ja kysymään kysymyksiä markkinoinnista. Kyseessä ei kuitenkaan ole ainutkertainen tilaisuus, sillä tämä kuuluu myös normaaliin päivittäiseen liiketoimintastrategiaamme. Osallistuminen tapahtumaan antaa startupeille ja heidän sidosryhmilleen matalan kynnyksen mahdollisuuden keskustella ja vaihtaa ajatuksia markkinoinnin haasteista kasvotusten. Lisäksi se antaa meille mahdollisuuden pysyä uusien, innovatiivisten kasvuorientoituneiden toimintatapojen ja yritysten hengessä mukana.

Lähetä kysymyksesi etukäteen (vaikka et osallistuisikaan tapahtumaan)

Mikäli osallistut Arctic15-tapahtumaan, voit lähettää kysymyksesi meille etukäteen varmistaaksesi mahdollisimman tarkan ja ennalta mietityn vastauksen – pohjana yhteiselle keskustelulle tapahtuman aikana. Voimme myös sopia tapaamisen perusteellisemmalle keskustelulle tarvittaessa. Jos et pääse osallistumaan tapahtumaan, ei hätää, sillä voit lähettää meille kysymyksen siitä huolimatta ja vastaamme siihen mahdollisimman pian!

Mitä haluaisit kysyä markkinoinnista?

Kirjoittaja

Business-Driven Marketer

Aapo on maailmanmatkaaja ja liiketoimintalähtöisen markkinoinnin monitoimimies. Aboadilla vastuualueisiin kuuluu mm. markkinoinnin strateginen suunnittelu ja LinkedIn-mainonta.