25 näppärää konstia, joilla voit hyödyntää Googlen hakua tehokkaammin ja saat siitä hyötyä irti vaikkapa omassa markkinoinnissasi.
Digitaalisen markkinoinnin trendit -raportti julkaistaan pian. Miltä näyttää digimarkkinoinnin tulevaisuus Euroopan viitekehyksessä, globaalin linssin läpi katseltuna?
Millaisilla moderneilla taktiikoilla voi varmistaa markkinoinnin ja myynnin menestyksen? Poimi blogistamme hyväksi havaitut vinkit!
Mihin aiheisiin, alustoihin ja työkaluihin olisi mittauksen ja analytiikan osalta syytä vähintäänkin tutustua vuonna 2022? Poimi vinkit blogistamme.
Herkkukorit ja viinipullot jäivät jälleen hyllyyn ja lahjoitimme 1% liikevaihdostamme tarkkaan valittuihin kohteisiin.
Vuonna 2021 pinnalla olleet digimarkkinoinnin uutisteemat liittyvät mm. evästeisiin, regulaatioon ja yksityisyyttä suojaavaan mainostamiseen.
Markkinoinnin automaatio kannattaa. Listasimme joukon automaatioita, jotka on helppo toteuttaa. Tarkista, ovatko ne jo teillä käytössä!
Mitkä osa-alueet onnistuneesta markkinointiyhteistyöstä löytyvät? Kyseessä on mitattavien, aineellisten ja koettujen, aineettomien tulosten summa.
Apple Search Ads on App Storessa tehtävään mainontaan keskittynyt palvelu. Lue, mitä tulee ottaa huomioon Apple Search Adsin käyttöönotossa.
Performance Max on Google Adsin uusi kampanjatyyppi, jonka avulla koko Google Ads -mainosjakauma on käytössä yhdestä kampanjasta.
Googlen Discovery-mainonta tavoittaa erityisesti mobiilikäyttäjiä niin Discover-syötteessä, YouTubessa kuin Gmailissakin.
Spotify-mainonta tarjoaa mahdollisuuksia niin organisaatioille, brändeille kuin artisteille. Lue, mitä asioita kannattaa huomioida Spotify-mainontaa harkittaessa.
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?