Mitkä osa-alueet onnistuneesta markkinointiyhteistyöstä löytyvät? Kyseessä on mitattavien, aineellisten ja koettujen, aineettomien tulosten summa.

Apple Search Ads on App Storessa tehtävään mainontaan keskittynyt palvelu. Lue, mitä tulee ottaa huomioon Apple Search Adsin käyttöönotossa.

Performance Max on Google Adsin uusi kampanjatyyppi, jonka avulla koko Google Ads -mainosjakauma on käytössä yhdestä kampanjasta.

Googlen Discovery-mainonta tavoittaa erityisesti mobiilikäyttäjiä niin Discover-syötteessä, YouTubessa kuin Gmailissakin.

Spotify-mainonta tarjoaa mahdollisuuksia niin organisaatioille, brändeille kuin artisteille. Lue, mitä asioita kannattaa huomioida Spotify-mainontaa harkittaessa.

Tässä kirjoituksessa pyrimme maalaamaan tämän hetkisistä ja tulevaisuuden kehityssuunnista tärkeimmät ennakoivan B2B-markkinoijan käyttöön.

Mikä on välimuisti ja mitä hyötyä siitä on? Esimerkiksi nettisivukäynnin osalta on syytä tietää kahden eri välimuistin olemassaolosta.

Markkinoinnin ja myynnin tehtävissä on jatkuvasti tilanteita, joissa vähän löyhemmällä moraalilla pääsisi helpommalla. Tässä nouseekin tärkeäksi asiaksi jokaisen ammattilaisen oman moraalisen selkärangan suoruus ja lujuus.

Sisältömarkkinoinnissa vain pieni osa on itse sisällöntuotantoa, mutta suurempi osa on sisällön jakamista. Miten sisällöntuotanto prosessina etenee?

Facebookin kehitysvauhti on kiihtynyt mm. yksityisyydensuojan ja koneoppimisen kehittymisen myötä. Mitä vaikutuksia tulevat muutokset enteilevät markkinoijan kannalta?