Ystävänpäivälahja sinulle: pyydä digimarkkinoinnin asiantuntija puhujaksi tapahtumaasi

Olen todennut, että tietoa on turha pantata päässään. Rakastan puhua markkinoinnista ja selventää siihen liittyviä epätietoisuuksia. Siksi käyn mielelläni erilaisissa tapahtumissa puhumassa digitaalisen markkinoinnin nykytilasta ja oikeista käytännön mahdollisuuksista osallistujien liiketoiminnalle.

Yksinpuhelun sijaan nautin siitä, että yleisö osallistuu ja esittää kysymyksiä.

Joululahja poiki someintron

Sain esimerkiksi kutsun Naisten Pankkiin puhumaan sosiaalisen median käytöstä ja mahdollisuuksista. Me Aboadilla olimme olleet aiemmin tekemisissä organisaation kanssa lahjoitettuamme yhteistyökumppaneillemme kolmena jouluna peräkkäin 1 % liikevaihdostamme kehitysmaiden naisten yrittäjyyskoulutusten hyväksi Naisten Pankin kautta. Naisten Pankin someintrossa käytiin läpi muun muassa hyvän somejulkaisun rakennetta. Tilaisuudesta jäi positiivinen fiilis niin puhujalle kuin osallistujillekin.

Someintrossa käytiin läpi kulmakiviä hyvään somejulkaisuun

Tiedon jakaminen ei ole itseltä pois

Olen perustanut Marketing Meetup Helsinki -konseptin, jossa olen ollut puhumassa ja organisoimassa puhujia. Nämä tapahtumat ovat markkinoijille tärkeitä tilaisuuksia verkostoitua ja kuulla asiantuntijapuheenvuoroja. Pro bono -toiminta on ollut hyvää vastapainoa omalle työlle. Sittemmin olen itse jäänyt toiminnasta pois, mutta meetupien järjestäminen jatkuu edelleen.

Lisäksi järjestin vastikään suosittelumarkkinointiin keskittyvän BNI-ryhmämme jäsenille LinkedIn-koulutusten sarjan, joissa käsiteltiin muun muassa hyvän LinkedIn-profiilin rakennetta ja sitä, mitä alustalla kannattaa julkaista. Koulutussarjan tuloksina on jo näkynyt osallistujille käytännön kaupallistakin hyötyä.

Onnistuneen keynoten salaisuus on oikein käytetyt kissakuvat

Enemmän irti markkinoinnistasi? Tilaa markkinointivinkit sähköpostiisi!

Miksi pyytää Juha puhujaksi?

Olen toiminut digitaalisen markkinoinnin parissa useamman vuoden ja pysynyt aina aallonharjalla nykyaikaiselle markkinoijalle tärkeistä tiedoista ja taidoista. Aikaisemmin olen toiminut kansainvälisten yritysten digitaalisen markkinoinnin toteutuksen ja johdon tehtävissä ja hetkellä toimin päätoimisena yrittäjänä ja Aboadin toimitusjohtajana. Täten olen kerryttänyt näkemyksen digitaalisesti monen eri osapuolen silmin.

Asiakas ottaa minuun yhteyttä yleensä siinä vaiheessa, kun halutaan tehdä liiketoimintalähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia tai esimerkiksi ravistella vanhoja toimintatapoja ja luoda uutta. Leipälajiani on strategioiden jalkautus  ja taktinen suunnittelu, mittaus ja isojen kokonaisuuksien hallinta. Asiakasprojekteissa vaadin vain parasta ja kannustankin tiimiä aina parempiin suorituksiin asiakkaan liiketoimintatavoitteet huomioiden.

Pyydä digitaalisen markkinoinnin asiantuntija puhujaksi tapahtumaasi – maksutta

Laita viestiä, kontaktipyyntö LinkedInissä tai soita +358 44 989 2862/ Juha, niin sovitaan tarkemmin asiasta.

Hyvää ystävänpäivää!

 

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.