Uudistettu palvelujakauma on nyt julkaistu

Kehitämme jatkuvasti yhteistyömallejamme asiakkaidemme kanssa ja kokeilemme uusia tapoja aikaansaada parempia tuloksia ja tiiviimpää asiakasyhteistyötä. Ajatuksena kaikessa yhteistyössä on se, että asiakas ei joutuisi toteamaan ulkoistavansa toimintoja, vaan ottavansa Aboadin mukaan tiimiinsä. Tätä varten pyrimmekin olemaan niin lähellä asiakasta kuin mahdollista – oikeasti.

Markkinointia palveluna tästäkin eteenpäin

Palvelumuotoinen markkinointi (Marketing as a Service) on malli, jolla olemme tehneet onnistuneesti yhteistyötä jo vuosia asiakkaidemme kanssa. Näimme kyseisen kehityssuunnan olevan markkinoinnin palveluntarjoajien ja näiden asiakkaiden välisen yhteistyön tulevaisuuden toimintamalli ja suunta näyttää pysyvän kysynnän kasvaessa erityisesti näin nopeasti muuttuvina ja epävarmoina aikoina.

Koimme voivamme auttaa potentiaalisia asiakkaita selkeyttämällä toimintaa

Huomasimme kuitenkin, että olimme tehneet palvelustamme kaupallisesti hankalamman ostaa kuin sen tarvitsee olla. Emme myy hyllytavaraa tai bulkkia, joten ostoprosessissa tapahtuva yhteistyön räätälöinti kuuluu tietenkin asiaan. Päätimme kuitenkin kirkastaa hieman sitä, mitä teemme, jotta sinulla on paremmat mahdollisuudet arvioida palveluidemme tarpeellisuutta teille.

Uudet palveluvaihtoehdot

Suomesta ja maailmalta on vaikea löytää kahta identtistä yritystä. On eri kokoisia, muotoisia ja eri tavoin toiminnot sekä asiantuntijuuden järjesteleviä yrityksiä, puhumattakaan eri alojen vaatimuksista ja yhteistyöhenkilöiden henkilökemioiden toimivuudesta. Halusimmekin varmistaa, että voimme palveluillamme vastata sekä kasvuyritysten että suuryritysten tarpeisiin.

  Marketing Mentor

Marketing Mentor -palvelu on uudistus, josta olemme tosi innoissamme. Palvelu sopii erityisesti startupille tai suuryritykselle, jolta löytyy mahdollisuuksia tehdä markkinointia pitkälti omin avuin ja tarvitsee apua markkinoinnin ja myynnin kehityksessä.

Käytännössä meidän asiantuntijamme on mukana tiiviissä yhteistyössä sparraamassa, antamassa suuntaa ja tarvittaessa kouluttamassa teitä eteenpäin ketterän markkinoinnin hyödyntämisessä. Tätä palvelua myös jotkut kutsuvat perseellepotkimispalveluksi, koska tehtävämme on myös varmistaa, että kehitys pysyy prioriteettina ja markkinoinnista haetaan oikeita oppeja ja tuloksia.

Growth Marketing Team

Tämä on yksi tilatuimmista palveluistamme ja toimii totuttuun tapaan, vaikka sitä vahvasti koko ajan kehitetäänkin. Palvelu sopii pk- tai suuryritykselle, jolla on halukkuutta olla mukana markkinointia johtamassa, mutta käytännön tekeminen ja taktinen suunnittelu tarvitaan osittain muualta.

Tiimissä yhdistyy monialainen osaaminen markkinoinnista ja valikoimme asiakkuuden tiimiin aina tiimiläiset perustuen tarvittaviin taitoihin. Parasta on toki se, että asiakas asioi saman henkilön kanssa, jonka kanssa keskustelut on aloitettu ja tämä kokoaa sopivan tiimin Aboadista. Palvelua siis alusta loppuun.

Lue case-esimerkki Growth Marketing Teamistä >

 Chief Marketing Officer (CMO)

Toinen kovasti kysytty palvelu on CMO-palvelumme. Palvelu sopii pk-yritykselle, jolla ei ole dedikoitua markkinoinnin johtamisesta vastaavaa henkilöä ja tarvitsee monialaista osaamista yrityksen markkinoinnin sekä myynnin kehitykseen.

Suuremmissa ja pk-yrityksissäkin tämä palvelu toimii usein hyvin myös interim-ratkaisuna muutosten tai murrosten kohdalla, sillä aloitusnopeutemme ja kyky päästä vauhtiin on aivan omaa luokkaansa.

Lue case-esimerkki Chief Marketing Officer -palvelusta >

 CMO & Growth Marketing Team

Mitäs, jos ottaisimme kaksi hyvää ja yhdistäisimme ne? Tämä yhdistää aiemmin mainitut kaksi palvelua ja on paras kasvavalle yritykselle, joka tarvitsee sekä markkinoinnin johtamista että toteutusta palveluna kasvun tueksi. Palvelu toimii hyvin sekä jatkuvana että korvaamassa omia avaintoimijoita muutosten aikoina lyhyempiä aikoja.

Lue case-esimerkki CMO & Growth Marketing Team -palvelusta >

Joustavuus ja vastaaminen tarpeisiin on tärkeintä

Vaikka olemme tuotteistaneet selkeyden vuoksi palveluitamme helpottaaksemme sopivan palvelun löytämistä, emme kuitenkaan myy bulkkia. Palveluiden rajat joskus häilyvät ja palvelu kehittyy. Esimerkiksi Marketing Mentor voi kehittyä Growth Marketing Team -palveluksi ja toisinpäin. Toiminta joustaa yhteistyötarpeen mukaan.

Tästä johtuen et myöskään tule löytämään valmiita parin tonnin paketteja tai joudu laskeskelemaan, montako henkilötyöpäivää nyt tarvitset, jotta haluamanne tavoitteet täyttyy. Se ei ole sinun tehtäväsi, vaan meidän. Toisaalta emme myöskään ole ihmisvuokraamo, josta saat pariksi päiväksi jonkun heilumaan palvelukseenne.

Tästä johtuen kerromme asiakkaillemme, mitä ja paljonko he tarvitsevat tavoitteiden ymmärtämisen jälkeen. Voimme muokata budjetointia kuukausittain tarpeiden mukaan, vaikka hyvin usein meillä onkin tietty sovittu maksimi. Voit katkaista yhteistyön päivän varoitusajalla. Mieti, minkälaisen motivaation ja toisaalta luoton se antaa meille asiakastyön tärkeyteen.

Jos sinulle heräsi tästä kiinnostus jotain palvelua kohtaan ja haluaisit tietää lisää, ehkä jopa ostaa, niin hyviä uutisia! Meillä on mahdollisuus auttaa ja kaikki alkaa ottamalla 15 minuutin etäily ja katsotaan siinä, jos on järkevää jatkaa >.

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly