Markkinoinnin automaatio ja liidihankinnan kehitys

Master Suomi auttaa yrityksiä tunnistamaan ja kehittämään kyvykkyyksiä psykometristen online-testien avulla. Se on itsenäinen osa Master Internationalia, joka toimii globaalisti 15 maassa tuottaen ratkaisuja HR-ammattilaisille sekä rekrytointi-, konsultointi- ja valmennuspalveluita tarjoaville yrityksille.

Nostot yhteistyöstä

  • Markkinoinnin automaatioiden suunnittelu, käyttöönotto ja koulutus
  • Monikanavainen digitaalinen markkinointi liidihankinnan tukena (LinkedIn, Facebook)
  • Webinaareista alkavan asiakaspolun rakentamisen konsultointi ja tuki
  • Konversioprosentin kasvu 175 % (12 kk yhteistyön aloituksesta)
  • Mainonnan tuottaman liidien määrän kasvu 288 % (12 kk yhteistyön aloituksesta)
  • Liidihinnan lasku 77 % (12 kk yhteistyön aloituksesta)

”Toimenkuvani Masterilla on monipuolinen ja tavoitteeni kunnianhimoiset, joten haluan tehdä oikeita asioita. Yhteistyömallimme tarjoaa helposti omaksuttavaa, testattua dataa markkinoinnin päätöksenteon ja kehittämisen tueksi, mutta samalla mahdollistaa minulle keskittymisen omaan ydintekemiseen. Toimialarajat ylittävän asiantuntemuksen lisäksi arvostan Aboadissa porukassa jämäkkää otetta aikataulussa pysymiseen ja viestintään - suosittelen lämpimästi heitä myös muiden markkinointitiimien jäseniksi.”

Annika Vallo, Recruiting & HRD Strategist, Master Suomi Oy

"Masterin tiimin kanssa yhteistyö ja markkinoinnin jatkuva kehitys toimii hienosti kiitos heidän kirkkaana olevien tavoitteiden ja halukkuuden kehittää toimintaansa. Heidän antamansa vapaus ja vastuu meille näyttää parastamme on palvellut yhteistyötä ja tehnyt siitä hedelmällistä."

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy