Näin rakennat lean-markkinointiin perustuvan, oppivan ja kehittyvän markkinointiprosessin [webinaari]

Suositut webinaariuusinnat saavat jatkoa, kun Modernin markkinoinnin suunnittelu -webinaari järjestetään suuren kysynnän vuoksi uudelleen 14.10.2020.

Miten rakennat arvoa tuottavan markkinointiprosessin?

Samalla, kun suunnittelet organisaation läpi kulkevan, arvoa tuottavan markkinoinnin suunnitteluprosessin, mieti myös asiakkaan kannalta, miten voit maksimoida yrityksesi tuottaman arvon kaikissa asiakkuuden vaiheissa.

Webinaarissa käydään läpi mm. 

  • Miten implementoida lean-markkinoinnin oppeja suunnitteluprosessissa
  • Kuinka viedä strategisen tason suunnittelu kampanja- ja sisältötasolle asti

Ilmoittaudu mukaan >

Webinaarin ilmoittautumien nyt auki. Siitä ei toimiteta tallennetta, joten varmista paikkasi 14.10 järjestettävässä webinaarissa!

Lue lisää markkinoinnin suunnitteluprosessista

Tutustu muihin materiaaleihimme

Kirjoittaja

Head of Tactical Marketing

Aapo on digitaalisen liiketoiminnan monipuolinen taktikko, jolta löytyy kokemusta niin palveluliiketoiminnasta, yrittäjyydestä, B2B-myynnistä kuin digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.