Arvoa tuottava markkinoinnin suunnitteluprosessi on lean-markkinoinnin oppeihin perustuva, käytännössä testattu toimintamalli, jonka lähtökohtana on liiketoimintalähtöinen, tuottava markkinointi.

Webinaarin tarkoituksena on viedä markkinoinnin suunniteluprosessi käytäntöön step-by-step, ja hyödyntää case-esimerkkejä sekä hyväksi havaittuja toimintatapoja teorian tukena.

Sen tavoitteena on havainnollistaa, miten markkinoinnin suunnittelu viedään määrätietoisesti askel askeleelta markkinoinnin strategisesta tasosta aina toteutukseen asti, ja miten toteutuksesta saatuja oppeja voidaan hyödyntää markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksessä.

Aapo on markkinoinnin strategisen suunnittelun ja taktisen digitaalisen markkinoinnin moniosaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B-myynnistä että digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.

Aapo Kyllönen
Business-Driven Marketer, Aboad Oy

Asiantuntijana webinaarissa

✔️ Miten implementoida lean-markkinoinnin oppeja suunnitteluprosessissa
✔️ Kuinka viedä strategisen tason suunnittelu kampanja- ja sisältötasolle asti
✔️ Millaisia tekijöitä eri markkinoinnin suunnitteluprosessin vaiheissa tulee ottaa huomioon
✔️ Miten oppimisketju voi tuoda arvokkaita oppeja markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitykseen
✔️ Lisäksi saat käyttöösi testatut ja parhaaksi todetut työkalut tehokkaan markkinoinnin suunnitteluprosessin tueksi

Webinaarissa opit

Saat tästä webinaarista enemmän irti tutustumalla myös muihin materiaaleihimme
Tutustu materiaaleihin >

14.10.2020 klo 09:00

Varmista paikkasi 14.10 järjestettävässä webinaarissa (webinaarista ei toimiteta tallennetta)

Tilaa webinaaritallenne sähköpostiisi!

Webinaari on pidetty ja siitä ei ole julkista tallennetta

© 2020 Aboad Oy