Juha Pihkakoski
Juha Pihkakoski Chief Executive Officer

Juha on kehittänyt lean-markkinoinnin toimintamallia Aboadille ja sen asiakkaille viimeisen 4 vuoden ajan sekä toiminut lähes 10 vuotta auttaen kansainvälisillä markkinoilla toimivia kasvu- ja suuryrityksiä.

Aboadilla Juhan vastuualueisiin kuuluu muun muassa kansainvälinen myynti, strateginen suunnittelu, mentorointi ja markkinoinnin automaatiot.

Samu Kotilahti
Samu Kotilahti Chief Technology Officer

Samulla on pitkä kokemus teknisistä asiakaspalvelu- ja tukitehtävistä. Aboadin toiminnassa hän on ollut alusta alkaen mukana kehittämässä niin asiakkaiden kuin omaakin markkinointia helposti pureksittavaan muotoon.

Samun vastuualeita Aboadilla ovat myynnin ja hakukonemarkkinoinnin lisäksi markkinoinnin teknologiat ja erilaiset teknistä osaamista vaativat toteutukset.

Aapo Kyllönen
Aapo Kyllönen Business-Driven Marketer

Aapo on markkinoinnin moniosaaja, jolta löytyy kokemusta niin palveluliiketoiminnasta, yrittäjyydestä, B2B-myynnistä kuin digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.

Aboadilla vastuisiin kuuluu myynnin kehittäminen, strategisen suunnittelun ja taktisen digitaalisen markkinoinnin toteutus, analysointi raportointi sekä somemarkkinointi.

Jenna Puolakka
Jenna Puolakka Marketing Analyst

Jenna aloitti Aboadilla harjoittelijana markkinoinnin johtamisen maisteriopintojen ohella. Sittemmin hän on tuonut rutkasti analyyttisyyttä ja tutkimuksellista otetta Aboadin tiimiin.

Jennan vastuualueisiin kuuluu data-analytiikka, asiakkaiden käyttäytymisen analysointi sekä näihin liittyvä raportointi. Lisäksi hän vastaa usein Aboadin sisältöjen viimeistelystä muun muassa somemarkkinoinnin osalta.