Tarkasti kohdennettu digitaalinen markkinointi kansainvälisten suuryritysten päättäjille

Brändin digitaalinen palvelukokonaisuus tarjoaa tavallisen näöntutkimuksen lisäksi näön toimintakyvyn testauksen ja täysin uudenlaisen asiakaskokemuksen. Pitkään kehitetty mullistava näköteknologian tuotos palvelee asiakkaita maailman suurimpien optikkoketjujen kautta, jotka ovat yrityksen asiakkaita.

Nostot yhteistyöstä

  • Ulkoistetun digimarkkinointipäällikön palvelu
  • Account-based-markkinoinnin kehitys
  • Tarkkaan kohdennettu tuloksellinen viestintä suurketjujen päättäjille LinkedIn-markkinoinnilla
  • Digitaalinen käyttäytymiseen perustuva markkinatestaus potentiaalisten kohdemarkkinoiden selvittämiseksi
  • Jatkuvien A/B-testausten tuloksena opittu sopivia teemoja, joita viestiä päättäjille

Miten meni?

"Ulkoistetun digimarkkinointipäällikön palvelu tarjoaa meille liiketoimintalähtöisen ratkaisun kansainvälisen kohdeyleisön tavoittamiseen mitattavasti. Yhteistyö on mahdollistanut, että digitaalinen markkinointi on ymmärrettävää ja selkeää tavoitteiltaan."

Pekka Silvennoinen, CEO, Ocusweep

“Pekan ja koko Ocusweepin kaupallisen tiimin kanssa on palkitsevaa viedä tätä innovaatiota maailmalle. Arvostan heidän intohimoaan ja näkemyksellisyyttään ohjatessaan liiketoimintaa tutkimattomille vesille. Vahvan näkemyksen tasapainottajana heillä on vahva arvostus ulkoista asiantuntijatyötä kohtaan, joka mahdollistaa, että olemme päässeet näyttämään heille parhaan osammisemme.”

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy