Digitaalisen markkinoinnin kehitys B2G, B2B ja B2C-liiketoiminnassa

Suomen Rahapaja on euroalueen vahvin rahapaja ja yksi maailman suurimmista kolikkoviejistä, jonka kohdemarkkina-alueet ovat Eurooppa, Aasia, Afrikka ja Latinalainen Amerikka. Käyttöraha- ja aihioasiakkaita ovat eri maiden keskuspankit, valtiovarainministeriöt sekä rahapajat. Juhlarahoja ostavat niin yksityis- kuin jälleenmyyjäasiakkaatkin. Yhtiön omistaa Suomen valtio.

Nostot yhteistyöstä

  • Hakukoneoptimointi (SEO) ja -mainonta (SEM) juhlarahaliiketoiminnan edistämiseksi
  • Kuluttajaverkkokaupan markkinoinnin analysointi ja kehityksen jatkuva konsultointi
  • Kohdennettu ajatusjohtajuusmarkkinointi kansainvälisille B2G- ja B2B-asiakkaille
  • Digitaalisen markkinoinnin strategian mittauskohteiden ja mittalukujen asetus sekä raportointi, analysointi ja kehitys
  • Markkinoinnin tehon parantaminen optimoimalla resursseja ja laskemalla laadukkaan liikenteen hankintahintaa

"Suomen Rahapajan uudistumistyön onnistumisessa on tärkeää, että voimme tehdä työtä osaavien ja joustavien kumppaneiden kanssa. Aboadin käytännöllinen ja asiakaslähtöinen tapa toimia on auttanut meitä ymmärtämään paremmin digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia. Erityisen tärkeänä pidän “aina asiakkaan apuna” –asennetta."

Henna Karjalainen, Vice President Communications, Suomen Rahapaja Oy

"Suomen Rahapajan tiimillä on virkistävän moderni näkemys liiketoimintansa kehityksestä digitaalisessa maailmassa. Yhteistyö heidän kanssaan on avointa ja siitä huokuu molemminpuolinen luottamus. Heillä on selkeästi tavoitteena menestyä muuttuvalla globaalilla kentällä."

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy