B2C-kasvuyrityksen brändin tunnettuuden ja myynnin kasvattaminen

Dagsmark Petfood Oy on vauhdikkaasti kasvava, ainoa täysin suomalaista koirien kuivaruokaa valmistava yritys. Sen ruuat on valmistettu kotimaisista raaka-aineista, niissä ei ole lisäaineita, allergeenejä tai lemmikille vaarallista käsittelyä. Yrityksen vahvat aatteet puhtaudesta, laadusta ja luonnosta ohjaavat sen toimintaa.

Nostot yhteistyöstä

  • Asiakaspolun eri vaiheita palveleva kohdistettu markkinointi tehostamassa siirtymää tietoisuudesta kokeiluun ja ostoon
  • Kasvumarkkinointi, analysointi ja kehitys mm. Youtube-, Facebook-, Instagram-, display- ja hakusanamainonnan osa-alueilla
  • Liiketoiminnan ja viestinnän suunnittelua tukevaa sisältöanalysointia
  • Jatkuva asiakkaista oppiminen kohderyhmätestein
  • Tuotelanseerausten tukeminen digitaalisen markkinoinnin keinoin
  • Datan ja luovan työn yhdistäminen asiakkaan ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa kasvun mahdollistamiseksi

Miten meni?

"Yhteistyö Aboadin kanssa on tuonut paljon ryhtiä ja analyyttista otetta voimakkaasti kasvavan yhtiömme digitaaliseen markkinointiin. Nyt pystymme mittaamaan sitä mikä toimii ja mikä ei ja suuntaamaan resurssit tehokkaasti tavoitteidemme kannalta oikeisiin kohteisiin. Kasvavana yhtiönä tiettyjen toimenpiteiden ulkoistaminen Aboadille on ollut järkevä päätös. Luotamme heidän kykyynsä hoitaa sovitut tehtävät menestyksekkäästi jolloin voimme itse keskittyä markkinoinnin ja myynnin muihin osa-alueisiin."

Laura Strömberg, Managing Director, Dagsmark Petfood Oy

"Yhteistyön selkeät tavoitteet ja avoin kommunikaatio ovat mahdollistaneet kasvua. Dagsmarkin koko tiimin asennoituminen datan mahdollisuuksiin tunnettuuden vahvistamisessa on mahdollistanut vapautta löytää oivalluksia kasvun tueksi. Yrityksen suosittu brändi ja mahtavaa vastaanottoa saavat tuotteet yhdistettynä onnistuneeseen asiakaspolun toteutukseen mahdollistavat parhaita tuloksia."

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy