SaaS-markkinointia rakennusalalle kasvumarkkinointitiimin avulla

Onnistunut markkinoinnin suunnittelu ja toteutus on asia, mistä on ilo kertoa myös muille. Saatuja oppeja hyödynnämme työssämme ja jaamme myös eteenpäin sopivilla tavoilla. Samalla voimme ehkä inspiroida myös muita markkinoinnin toteutuksissa. Siksi haluamme ylpeinä nostaa joitakin onnistumisiamme esiin blogissamme.

Monikanavainen ja kehittyvä markkinointi kansainvälistyvän kasvuyrityksen tarpeisiin

Aboad ja Kotopro ovat jo vuosia tehneet proaktiivista yhteistyötä, jossa markkinoinnin kehitys perustuu saadun datan ja analyysien tuloksiin.

Oikeiden markkinointiratkaisujen löytämiseksi tehdään jatkuvaa ja järjestelmällistä taktisten toteutusten testausta. Yrityksen johtoa ja markkinoinnin seurantaa varten on luotu mittaristo, jota kehitetään aktiivisesti. Tuloksia seurataan tiiviisti ja sen pohjalta markkinointia kehitetään lean-markkinoinnin periaatteiden mukaisesti.

Kansainvälistyvänä kasvuyrityksenä Kotopron tarpeet ovat jatkuvassa muutoksessa ja vaatimuksiin mukautuva yhteistyö on ollut tärkeää. Yhteistyön keskiössä on ollut toimialakohtaisten asiakaspolkujen suunnittelu, toteutus ja kehitys. Markkinoinnin konsultointi ja jatkuva joustava tuki sekä tiimin resursointi ovat myös tärkeä osa yhteistyötä.

”Aboad on ollut oikea ovi digitaalisen markkinoinnin maailmaan. Osaaminen, asiakkaan sitouttaminen, kokeileva kulttuuri, palvelumieli ja että asiakas on keskiössä luo pohjaa menestykselle. Perustus on nyt rakennettu skaalautumaan kansainvälisille markkinoille.”

Samuli Suomala, toimitusjohtaja, Kotopro Oy

Lue lisää yhteistyöstä >

Kotopro yrityksenä

Kotopro on vuonna 2011 perustettu suomalainen kansainvälistyvä SaaS-yritys. Se tuottaa mobiilidokumentointiratkaisua rakennus- ja kiinteistöalalle. Tänä päivänä Kotoprolla on noin 65 000 käyttäjää ja sillä on luotu yli miljoona sähköistä asiakirjaa.

Ratkaisun avulla tehdään dokumentoinnista aikasyöpön sijaan ajansäästäjä – kaikilla laitteilla, ajasta ja paikasta riippumatta. Myös tiedonjako helpottuu ja työkohteen hallinta toteutuu reaaliajassa.

Jos työskentelet rakennusalalla tai kiinteistöhallinnan parissa ja dokumentointi on osa työtäsi, kokeile Kotoprota ilmaiseksi 14 päivää.

”Kotopron kehityshenkinen tiimi on yhteistyön kannalta omiaan rohkeaan kokeiluun markkinoinnissa unohtamatta dataan perustuvaa tarvetta kehittyä. Vahva osaaminen myynnistä ja tarve markkinoinnille tuottaa laadukkaita liidejä asettaa selkeät tavoitteet yhteistyölle.”

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy

Tutustu myös muihin referensseihimme >

 

Jos tämänkaltainen yhteistyö kiinnostaa ja haluat tietää, miten voimme auttaa teitä onnistumaan markkinoinnissanne, ota yhteyttä.

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly