Kotopro

SaaS-markkinointi kasvumarkkinointitiimin avulla

Kotopro (Admicom Oyj) on vuonna 2011 perustettu suomalainen rakennus- ja kiinteistöalan mobiilidokumentointiratkaisua tarjoava yritys niille, joille dokumentoinnilla on merkitystä. Tänä päivänä jo 1000 yritystä käyttää Kotoprota ja sillä on luotu yli 2 miljoona sähköistä asiakirjaa.

Nostot yhteistyöstä

  • + Toimialakohtaisten asiakaspolkujen suunnittelu, toteutus ja kehitys
  • + Kasvuyrityksen muuttuviin vaatimuksiin mukautuva yhteistyö ja tiimin resursointi
  • + Proaktiivinen yhteistyö, jossa markkinoinnin kehitys perustuu saadun datan ja analyysien tuloksiin
  • + Järjestelmällinen taktisten toteutusten testaus oikeiden ratkaisujen löytämiseksi
  • + Johdon ja markkinoinnin mittariston luominen ja kehitys
  • + Monikanavainen markkinointi (mm. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Readpeak, ohjelmallinen ostaminen, hakukoneoptimointi)
  • + Markkinoinnin konsultointi ja jatkuva joustava tuki osana yhteistyötä
  • ”Aboad on ollut oikea ovi digitaalisen markkinoinnin maailmaan. Osaaminen, asiakkaan sitouttaminen, kokeileva kulttuuri, palvelumieli ja että asiakas on keskiössä luo pohjaa menestykselle. Perustus on nyt rakennettu skaalautumaan kansainvälisille markkinoille.”

    Samuli Suomala, perustaja, Kotopro Oy
  • ”Kotopron kehityshenkinen tiimi on yhteistyön kannalta omiaan rohkeaan kokeiluun markkinoinnissa unohtamatta dataan perustuvaa tarvetta kehittyä. Vahva osaaminen myynnistä ja tarve markkinoinnille tuottaa laadukkaita liidejä asettaa selkeät tavoitteet yhteistyölle.”

    Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy

Toimitetut palvelut

Growth Marketing Team
Growth Marketing Team

“Toimitteko te kaikkien asiakkaiden
kanssa näin?”

Yhteistyömalliin ihastuneet asiakkaat kysyvät aina välillä “Toimitteko te kaikkien asiakkaiden kanssa näin?”. Vastaus on, että toimimme asiakkaidemme kanssa ainoastaan näin. Yhdessä tekeminen tuo todennetusti parempia tuloksia.

Tutustu MaaS-palveluihin

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly