SaaS-markkinointi kasvumarkkinointitiimin avulla

Kotopro on vuonna 2011 perustettu suomalainen rakennus- ja kiinteistöalan mobiilidokumentointiratkaisua tarjoava yritys niille, joille dokumentoinnilla on merkitystä. Tänä päivänä noin 50 000 käyttäjää on luonut yli miljoona sähköistä asiakirjaa.

  • Toimialakohtaisten asiakaspolkujen suunnittelu, toteutus ja kehitys
  • Kasvuyrityksen muuttuviin vaatimuksiin mukautuva yhteistyö ja tiimin resursointi
  • Proaktiivinen yhteistyö, jossa markkinoinnin kehitys perustuu saadun datan ja analyysien tuloksiin
  • Järjestelmällinen taktisten toteutusten testaus oikeiden ratkaisujen löytämiseksi
  • Johdon ja markkinoinnin mittariston luominen ja kehitys
  • Monikanavainen markkinointi (mm. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Readpeak, ohjelmallinen ostaminen, hakukoneoptimointi)
  • Markkinoinnin konsultointi ja jatkuva joustava tuki osana yhteistyötä

"Aboad on ollut oikea ovi digitaalisen markkinoinnin maailmaan. Osaaminen, asiakkaan sitouttaminen, kokeileva kulttuuri, palvelumieli ja että asiakas on keskiössä luo pohjaa menestykselle. Perustus on nyt rakennettu skaalautmaan kansainvälisille markkinoille."

Samuli Suomala, toimitusjohtaja, Kotopro Oy

"Kotopron kehityshenkinen tiimi on yhteistyön kannalta omiaan rohkeaan kokeiluun markkinoinnissa unohtamatta dataan perustuvaa tarvetta kehittyä. Vahva osaaminen myynnistä ja tarve markkinoinnille tuottaa laadukkaita liidejä asettaa selkeät tavoitteet yhteistyölle."

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy