Miten luoda arvoa tuottava markkinointiprosessi [webinaari]

Millaisia tekijöitä markkinoinnin suunnitteluprosessin eri vaiheissa tulee ottaa huomioon? Edeltävissä  webinaarissa olemme perehtyneet lean-markkinoinnin perusteisiin sekä markkinoinnin johtamiseen. Tällä kertaa keskitymme markkinointiprosessin suunnitteluun 30.6 klo 9:00 järjestettävässä webinaarissa.

Modernin markkinoinnin suunnittelun webinaarissa syvennytään tarkastelemaan, miten luoda arvoa tuottava markkinointiprosessi.
Webinaarissa käsitellään esimerkiksi

  • Miten implementoida lean-markkinoinnin oppeja suunnitteluprosessissa
  • Kuinka viedä strategisen tason suunnittelu kampanja- ja sisältötasolle asti

Webinaari-ilmoittautuminen on auki, joten käy varaamassa paikkasi!

 

Psst! Saat  webinaarista enemmän irti, jos olet tutustunut edeltävään webinaariimme:

>Lean-markkinointi – ketterä digimarkkinointi kasvun mahdollistajana

Kirjoittaja

Business-Driven Marketer

Aapo on maailmanmatkaaja ja liiketoimintalähtöisen markkinoinnin monitoimimies. Aboadilla vastuualueisiin kuuluu mm. markkinoinnin strateginen suunnittelu ja Linkedin-mainonta.