Aapo Kyllönen Aboadin osakkaaksi

Olemme päässeet kevään aikana Aboadissa juhlistamaan yhtä uutta omistajaa. Useamman vuoden merkittävänä ja esimerkillisenä aboadilaisena toiminut Aapo virittää vielä Partner-nimikkeen titteliinsä, Head of Tactical and Performance Marketing.

Toisin kuin muussa työssämme, olemme Aboadissa yrityksen peruspilarien, kuten omistuspohjan kanssa melko konservatiivisia. Tällöin muutoksia tehdään harvoin ja harkiten. Aapo on vuosien aikana näyttänyt sellaista omistajuutta ja kehityshalua yli oman tekemisensä, jotta koimme loogiseksi tarjota palaa kakusta.

Osakkuuksia käytetään usein sitouttamiskeinoina. Pakonomainen sitouttaminen ei kuitenkaan sovi omiin arvoihimme ja osakkuuden onkin tarkoitus toimia mahdollisuutena olla osaa mielenkiintoista Aboadin tarinaa ja nauttia vakavaraisen yrityksen tuomista hedelmistä paremmin.

Vuosien varrella oma kokemus ja näkemys markkinoinnin kehittämisestä ovat nivoutuneet osaksi Aboadin kaupallisen kehityksen kokonaisvaltaista lähestymistapaa. Aboad on toiminut loistavana kasvualustana omalle oppimiselle ja ammatilliselle kehitykselle, ja onkin ilo huomata, miten tänäkin päivänä pystyn allekirjoittamaan yrityksen arvot, läpinäkyvät toimintamallit ja rautaisen osaamisen parhaana mahdollisena ratkaisuna useimpien yritysten markkinoinnin tarpeisiin.

Mahdollisuuden auettua ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, haluanko sitoutua yrityksen kehitykseen ja tulevaisuuden rakentamiseen entistä vahvemmin. Henkilökohtaisella tasolla jatkan samaa päivittäistä työtäni mahdollistaakseni asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua heidän markkinointinsa kehittämiseksi”, Aapo toteaa.

Aapolle asiaa? Lähdehän liikkeelle vaikka täältä >

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly