Palvelu­muotoi­sen markkinoinnin perusteet

Webinaari on jo ohi, mutta voit pian ladata tallenteen täältä.

Mitä on markkinointi palveluna (Marketing as a Service – MaaS), ja mitkä ovat sen hyödyt ja haitat verrattuna muihin vaihtoehtoihin, rekrytointiin tai perinteisiin palvelumalleihin?

Tilaa webinaaritallenne, jossa avaamme perusteiden lisäksi MaaS:in toimintatapoja, palvelun hyötyjä ja heikkouksia sekä käymme läpi esimerkkejä käytännön toteutuksista.

Saat tästä webinaarista enemmän irti tutustumalla myös muihin materiaaleihimme.

Webinaarissa opit

  • + Mitä MaaS on
  • + Mitä MaaS ei ole
  • + MaaS-kumppanin valinta
  • + Läpinäkyvyys ja hinnoittelu
  • + Kommunikaatio ja proaktiivinen kehittäminen
  • + Tuloshakuisuus ja tavoitteet
  • + Kokemuksia MaaS-konsepteista kasvuyritysten markkinoinnissa

Webinaarin asiantuntijat

Webinaaria hostaa ja samalla asiantuntijana toimii Aapo Kyllönen, markkinoinnin strategisen suunnittelun ja taktisen digitaalisen markkinoinnin moniosaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B-myynnistä että digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.

Webinaarin toisena asiantuntijana toimii Juha Pihkakoski, joka on kehittänyt MaaS:in ja lean-markkinoinnin toimintamallia Aboadille ja sen asiakkaille viimeisen 5 vuoden ajan. Juhalla on noin 10 vuoden kokemus kansainvälisillä markkinoilla toimivien kasvu- ja suuryritysten auttamisesta.

Tilaa webinaari

Opi lisää tilaamalla maksuton webinaaritallenne aiheesta. (Tulossa pian tilattavaksi)