Modernin markkinoinnin suunnittelu (webinaari)

Miten luoda arvoa tuottava markkinointiprosessi?

Arvoa tuottava markkinoinnin suunnitteluprosessi on lean-markkinoinnin oppeihin perustuva, käytännössä testattu toimintamalli, jonka lähtökohtana on liiketoimintalähtöinen, tuottava markkinointi.

Miten markkinonnin suunnittelu viedään käytäntöön step-by-step ja miten hyödyntää case-esimerkkejä sekä hyväksi havaittuja toimintatapoja teorian tukena?

Webinaarin tavoitteena on havainnollistaa, miten markkinoinnin suunnittelu viedään määrätietoisesti askel askeleelta markkinoinnin strategisesta tasosta aina toteutukseen asti, ja miten toteutuksesta saatuja oppeja voidaan hyödyntää markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksessä.

Saat tästä webinaarista enemmän irti tutustumalla myös muihin materiaaleihimme.

Webinaarissa opit

  • + miten implementoida lean-markkinoinnin oppeja suunnitteluprosessissa
  • + kuinka viedä strategisen tason suunnittelu kampanja- ja sisältötasolle asti
  • + millaisia tekijöitä eri markkinoinnin suunnitteluprosessin vaiheissa tulee ottaa huomioon
  • + miten oppimisketju voi tuoda arvokkaita oppeja markkinoinnin ja liiketoiminnan kehitykseen
  • + lisäksi saat käyttöösi testatut ja parhaaksi todetut työkalut tehokkaan markkinoinnin suunnitteluprosessin tueksi

Webinaarin asiantuntija

Webinaarin asiantuntijana toimii Aapo Kyllönen, markkinoinnin strategisen suunnittelun ja taktisen digitaalisen markkinoinnin moniosaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B-myynnistä että digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.

Tilaa webinaari

Opi lisää tilaamalla maksuton webinaaritallenne aiheesta.

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly