Lean-markkinoinnin johtaminen (webinaari)

Kuinka johtaa modernia kasvuhakuista markkinointia?

Lean-markkinointi ja sen mahdollistama ketterä kasvumarkkinointi kiinnostaa monia. Yleisin haaste on, miten tällaista tiimiä, prosesseja ja kehitystä sitten johdetaan. Moderni markkinointi ei rantaudu yritykseen parin päivän sparrailuilla.

Olimme mekin tämän haasteen edessä, kun kehitimme toimintamallejamme ja itseämme lean-markkinoijiksi. Oikeat palaset kuitenkin löytyivät ja nyt se mahdollistaa mitattavaa, kokeilevaa ja kasvua tuottavaa markkinointia globaaleille yrityksille digitaalisen markkinoinnin avulla.

Nyt jaamme näitä oppeja ja kokemuksia sinulle. Saat tästä webinaarista enemmän irti tutustumalla myös muihin materiaaleihimme.

Webinaarissa opit

  • + miten johtaa lean-markkinoinnin prosesseja jatkuvassa työssä ja tuoda kokeilevan mallin osaksi tiimin toimintaa
  • + mikä tiimin rakenne kannattaa olla ja miten t-mallin markkinoijat vaikuttavat kokonaisuuteen
  • + minkälaista on olla asiantuntijana tiimissä ja johtaa sitä
  • + mitä sudenkuoppia tulet kohtaamaan ja mitkä best practicet kannattaa muistaa
  • + mitä työkaluja tiimin toimintaan kuuluu
  • + mitkä ovat ensimmäiset askeleet, kun lähdetään kehittämään lean-markkinoinnin prosesseja

Asiantuntijana webinaarissa

Webinaarin asiantuntijana toimii Juha Pihkakoski, joka on kehittänyt lean-markkinoinnin toimintamallia Aboadille ja sen asiakkaille viimeisen 5 vuoden ajan sekä toiminut noin 10 vuotta auttaen kansainvälisillä markkinoilla toimivia kasvu- ja suuryrityksiä.

Tilaa webinaari

Opi lisää tilaamalla maksuton webinaaritallenne sähköpostiisi.

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly