Digitaalinen markkinointi globaalilla meri- ja voimalateollisuuden alalla

Auramarine toimittaa vahvaa erityisosaamista vaativia polttoaineen syöttöjärjestelmiä meri- ja voimalaitostoimialoille. Yritys on on vuodesta 1974 alkaen toimittanut yli 15 000 polttoaineen syöttökoneikkoa ympäri maailmaa ja sen maailmanlaajuinen edustajaverkosto palvelee yli 25 maassa.

Nostot yhteistyöstä

  • Kaupallisen kehityksen tukeminen digitaaliseen markkinoinnin yhteiskehittämisen avulla
  • Digitaalisen markkinoinnin ekosysteemin rakennus, taktinen suunnittelu ja myyntiprosessia tukevien kontaktipisteiden kehitys
  • Kasvumarkkinointitiimin avulla markkinoinnin toteutus kohdeasiakastileille eri kanava- ja taktiikkayhdistelmillä
  • Kohdeasiakastilien käyttäytymisen tuominen näkyviin ennen myyntiprosessin alkamista ja sen aikana
  • Digitaalisen löydettävyyden ja tavoittavuuden maksimointi tarkoissa kohdeyleisöissä
  • Eri kohdemarkkinoiden ja liiketoiminta-alojen ketterä testaus digitaalisen markkinoinnin potentiaalin selvittämiseksi

"Aboad on tehnyt sen mitä lupasivat eli auttaneet alkuun ja kehittäneet Auramarinen digitaalista markkinointia ja analytiikkaa LinkedIn ja Google-alustoilla. Yhteistyö on tuonut markkinointiimme läpinäkyvyyttä ja mitattavuutta ja auttaa jatkossakin kohdentamaan toimenpiteemme ja sisältömme tuloksekkaasti ja kustannustehokkaasti. Nyt kehitettyjä toimintamalleja voidaan soveltaa myös mahdollisiin uusiin tarjoamiin joten saatu hyöty kantaa pitkälle. Yhteistyö on mutkatonta ja viikottaiset lyhyet tilannekatsaukset takaavat että asiat etenevät."

Outi Jokinen, Marketing Manager, Auramarine Ltd.

"Auramarinen tiimin kanssa työskentelyn tekee antoisaksi heidän kiinnostuksensa vauhdittaa kaupallista kehitystä uusilla toimintamalleilla, luottamus yhteistyöhön ja halukkuus kokeilla rohkeasti uusia ratkaisuja toiminnan kehittämisessä."

Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy