Osallistu lean-markkinoinnin webinaariin

Eikös “lean” ole bisnessanastosta se, joka tihkuu eniten seksiä? No ei ehkä kaikista eniten, mutta kovasti se kaikkia kiinnostaa ja kaikista toiminnoista sellaisia halutaan, koska yleensä se tarkoittaa tyytyväisempiä asiakkaita, oppimista ja tuottavuutta tekemiseen.

Mekin halusimme näitä asioita vuosia sitten. Rakensimme lean-periaatteille toimivan yrityksen ja aloimme kehittää lean-markkinointia sisäisesti ja yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Nyt haluamme jakaa tätä tietoa ja osaamista kaikille. Lean-markkinoinnin webinaarissa pääset näkemään, miten Aboadin käyttämä lean-markkinoinnin viitekehys on rakennettu ja minkälaista sen hyödyntäminen on ollut yrityksissä.

Jos tämä herätti kiinnostusta, niin käy kurkkaamassa lisätietoa ja ilmoittautumassa mukaan >

Paikkoja on rajoitetusti, joten osallistuminen ennen niiden loppumista kannattaa!

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.