Miksi myynnin pitää ymmärtää digitaalista markkinointia?

Markkinointi, myynti ja muu liiketoiminnan kehitys ovat pelanneet omissa nurkissaan liian pitkään. Nyt tuo aika on loppu. On aika heittää ulos turha tekeminen ja tuoda sisään oikeasti liiketoimintaa tukevaa digitaalista markkinointia.

Kirjoitin Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten blogiin siitä, miksi myynnin on elintärkeää osata tai ainakin ymmärtää digitaalista markkinointia.

Ensimmäinen tärkeä syy on se, että digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksien ymmärtäminen mahdollistaa myynnille parempia tuloksia. Käy lukemassa koko blogi täältä.

Enemmän irti markkinoinnistasi? Tilaa markkinointivinkit sähköpostiisi!

Kuinka myynti voi oppia ymmärtämään digimarkkinointia?

Mutta kuinka sitten myynti voi oppia ymmärtämään ja hyödyntämään digitaalista markkinointia? Tähän kuullaan vastaus neliosaisessa koulutussarjassa, jonka järjestämme yhteistyössä Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten kanssa. Toimin itse kouluttajana näissä tilaisuuksissa.

Neliosainen koulutussarja muuten myytiin loppuun ensimmäisenä ilmoittautumispäivänä, mutta ei hätää, tätä kautta voit ilmoittautua jonoon, sillä toinen vastaava koulutuskokonaisuus on jo suunnitteilla.

 

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.