Karsimme ja kirkastimme – tätä on kehittynyt Aboad

Olen todennut aiemmin, että olet sitä, mitä viestit. Organisaatiot ja ihmiset, jotka eivät ole jatkuvan julkisen tarkastelun alaisuudessa, pyrkivät saamaan usein huomiota ja voivat hyvin vaikuttaa siihen, mikä heistä on olemassaoleva julkikuva. Ongelmaksi tuleekin se, miten oikeasti viestit siitä, mitä olet.

Koimme Aboadissa heräämisiä vuoden 2017 lopulla, kun vihdoinkin pääasimme asian ytimeen siinä, miten kerromme muille, mitä teemme ja miten teemme. Asiat, joita teemme eivät siis ole muuttuneet – kehittyneet kuitenkin. Sen sijaan se, miten asiat tuomme esille on muuttunut.

Kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Koska se, miten teemme asioita, poikkeaa perinteisestä digi-, markkinointi-, mainos- tai mediatoimistosta, emme voineet kategorisoida itseämme sellaiseksi. Olemmekin digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoita, joilla konsultointi ja käytännön toteutus kulkevat vahvasti käsi kädessä. Näin saadaan aikaan se, että olemme kuin kantoraketti yritykselle, joka haluaa päästä kiertoradalle. Just plug in and go up.

Lisää tietoa löydät muuten täältä >

Laajasta valikoimasta pariin palvelukonseptiin

Aiemmin verkkosivuillamme oli pitkä lista asioista, joita teemme erilaisille yrityksille: SEO, AdWords-markkinointi, ohjelmallinen ostaminen, analytiikka, kohdistetut kampanjat, B2B-kasvumarkkinointi, B2C-markkinoinnin muutokset ja niin edelleen. Nyt olemme siirtyneet kahteen ydinasiaan, jotka toki pitävät näitä palveluja sisällään.

Enemmän irti markkinoinnistasi? Tilaa markkinointivinkit sähköpostiisi!

1. Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö

Tätä me olemme tehneet jo vuosia ja sitä me teemme hyvin. Kokemus markkinointipäällikön tehtävistä ja monipuolinen ymmärrys digitaalisen markkinoinnin kentästä mahdollistavat, että ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö täydentää organisaation digitaalisen markkinoinnin osaamista. Kaikki lähtee liiketoimintatavoitteista, kuten yrityksen toimitusjohtaja ne markkinoinnin johtohahmollekin kristallisoi.

Tarkoituksena ei ole luoda vain tuloksia – se on itsestäänselvyys – vaan mahdollistaa, että markkinoijan elämä on helpompaa, kun hänellä on käytössä itsenäisesti ajatteleva, suunnitteleva, toteuttava ja mittaava toimielin. Tämä kattaa osaamisen ja palvelut markkinoinnin teknologioista suunnitteluun ja kampanjahallintaan. Ihan kuin oma työntekijä, mutta koko tiimi.

Toimimme tässä tiiviissä yhteistyössä markkinoinnista vastaavan kanssa.

Lopputuloksena on mitattavia tuloksia, joiden arvo on yleensä moninkertainen panostuksiin verrattuna.

Lisää tietoa ulkoistetusta digimarkkinointipäälliköstä >

Saat koko tiimin käyttöösi kun valitset ulkoistetun digimarkkinointipäällikön palvelun.

2. Digitaalinen transformaatio

Digitaalinen transformaatio on hieno sana ja hyvin tökerö suomennos, mutta parempaa en ole löytänyt. Tarkoituksena on ytimekkäästi varmistaa se, että digitaalinen markkinointisi ei ole kuluerä, vaan tulosvastuullinen osa liiketoimintaa, jonka perusteella voidaan myös johtaa.

Koska jokainen yritys on erilainen, vaatii tämä siirtymä usein ulkopuolisen avustusta. Muutos on yhtä paljon kiinni ihmisistä kuin prosesseista.

Digitaalisen transformaation ansiosta osaat tehdä parempia digitaalisen markkinoinnin päätöksiä ja saat markkinointisi vastaamaan liiketoimintatavoitteitasi.

Lopputuloksena yrityksenne avainhenkilöillä on käytössään oikeat teknologiat ja sisäiset prosessit niiden oikeanlaiseen hyödyntämiseen. Viemme teidät konkreettisesti läpi koko kehitysprojektin, jotta voitte olla varmoja muutoksen onnistumisesta. Tällöin digitaalisesta markkinoinnista tulee osa liiketoimintastrategiaasi.

Jalkautamme organisaatioonne juuri teille sopivat uudet toimintatavat yrityksesi haasteet ja mahdollisuudet huomioiden. Testaaminen, mittaaminen, teknologian oikeanlainen hyödyntäminen ja tiedolla johtaminen otetaan osaksi päivittäistä työtä. Lisäksi huomioidaan asiakkaiden muuttunut ostokäyttäytyminen ja rakennetaan toimiva, asiakkaan toiveiden mukainen asiakaspolku.

Katso lisää digitaalisesta transformaatiosta >

Digimarkkinoinnin ei tarvitse olla aina niin vakavaa.

Mitä seuraavaksi?

Jatkamme vahvaa ja vakaata kasvuamme toimien yritysten kanssa, joilla on terve halu tehdä tulosta, muutosta ja lähtökohtaisesti menestyä. Tulemme nostamaan digitaalisen markkinoinnin ja palveluntarjoajayhteistyön laatuvaatimuksia jatkuvasti korkeammalle. Tasolle, jolla sen olisi aina pitänyt olla.

Jos haluat kuulla ja kokea tarkemmin, mitä nämä laatuvaatimukset ovat, ota yhteyttä juha@aboad.fi / +358 44 989 2862 tai yhteydenottolomakkeella.

 

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.