Digital Marketing Weekly: digimarkkinoinnin tärkeimmät uutiset uudistuivat ja kansainvälistyivät

Uskollisena Digital Marketing Weeklyn tarkoitukselle: mennään suoraan asiaan ja jätetään lämmittelylätinät loppuun.

Useiden vuosien ja satojen viikkokatsausten jälkeen uutisirje saa uuden muodon Digital Marketing Weeklynä.

Tärkeimpiä seurauksia muutoksesta ovat:

  • Kielenä toimii jatkossa englanti, jotta uutiskirjeen sisällöistä voi hyötyä useampi markkinoija ja alasta kiinnostunut.
  • Uutiskirje tulee sisältämään otsikoiden lisäksi tiivistelmän uutisesta.
  • Analyyseja emme ole tuomassa takaisin, mutta niitä tarjoamme asiakkaillemme osana palveluitamme.

Ohjaavana tausta-ajatuksena on saada lukijalle viesti mahdollisimman selkeästi, tehokkaasti ja koruttomasti perille. Pidämme ohjaavana mallina mm. Axiosin ja Semaforin hyödyntämää smart brevity -mallia.

Muutoksen jälkeen odotettu lievä lukijoiden poistuma on jäänyt ennustettua vähäisemmäksi ja uutiskirjeen uusien tilauksien määrä viikkotasolla on lähtenyt nousuun. Tilaajien lukija-aktiivisuus on pysynyt samana.

Kuten tähänkin asti, myös tulevaisuudessa uutiskirjettä tullaan käyttämään testausalustana, joten saatat nähdä eri osa-alueiden muutoksia myös tulevaisuudessa. Tässä kaikessa kuitenkin tärkeimpänä ohjaavana tekijänä on sinulle mahdollisimman hyvä ja tarkoituksenmukainen kokemus.

Jos et vielä tilaa, käy nappaamassa Digital Marketing Weeklyn viimeisin osa täältä >

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly