Aboad muuttaa digitaalisen markkinoinnin kenttää liiketoimintalähtöisellä markkinoinnilla

Enemmän irti markkinoinnistasi? Tilaa markkinointivinkit sähköpostiisi!

Aikoinaan markkinointipäällikkönä Aboadin CEO Juha Pihkakoski turhautui siihen, minkälaisia markkinoinnin palveluita oli saatavilla. Siinä vaiheessa hän ymmärsi, että haluaa tehdä asialle jotain.

Meille oli alusta asti selvää, että aiomme muuttaa digitaalisen markkinoinnin kenttää. Päätettiin jättää pois turha tekeminen ja ottaa tilalle oikeasti liiketoimintaa tukevaa markkinointia.

Katso lisää videolta!

 

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.