360-asteinen kysynnän luominen mahdollista yhdestä paikasta

Olemme jo pitkään keskittyneet asiakkaidemme kokonaisvaltaisen kaupallisen prosessin kehittämiseen pyrkimyksenä purkaa markkinoinnin ja myynnin siiloja yrityksen kasvutavoitteiden saavuttamiseksi. Ydinosaamisemme ollessa digitaalisen asiakkuudenhankinnan ja -kasvatuksen puolella olemme päättäneet yhdistää osaamisiamme pitkäaikaisen kumppanimme Distan kanssa tarjotaksemme entistä monipuolisemmin vaihtoehtoja myös B2B-myyntiprosessin alkupään liidihankintaan ja kontaktointiin.

Datalähtöisen B2B-myynnin edelläkävijä 

Dista Oy on ollut eturintamassa kehittämässä suomalaisten B2B-yritysten moderneja myyntiprosesseja vuodesta 2014 lähtien. Yli miljoonan lähteneen puhelun analysointiin perustuen Dista on datavetoisen outbound-myynnin edelläkävijä alallaan.

Perustuen moderniin etämyynnin prosessiin Dista tarjoaa monipuolisia myynnin kehityksen ja outbound-kontaktoinnin palveluita kasvua tavoitteleville ja vaativaa B2B-ratkaisumyyntiä tekeville yrityksille.

Demand generation 360 -palvelu

Tarjoamamme yhdistelmäpalvelu mahdollistaa monikanavaista liidigenerointia tarjoten monipuolisemman liidivirran, paremman pidon liidikantaan ja koko liidikannan hyödyntämisen:

  • Outbound-kontaktointi kasvattamaan myyntiputken alkupäätä
  • Koneoppimisella tuettu automatisoitu sähköpostiosoitteiden hankinta ja lähetyssekvenssit
  • Monikanavainen liidinlämmitys ja -generointi liidimagneetein
  • Avaintilien käyttäytymisdatan kerryttäminen, analysointi ja liidilistan priorisointi.

Mahdollisia käyttötapauksia ovat esimerkiksi kontaktilistojen priorisointi käyttäytymisdataan perustuen, kontaktoinnin peiton lisääminen, tunnettuus oikein ajoitettuna outbound-kampanjaan suhteutettuna, lisälämmitys ja vakuuttaminen.

Katso tarkempi palvelukuvaus lyhyestä esittelyvideosta (05:10) >

Jos haluat kuulla lisää palvelusta, voit varata ajan tiiviille etätapaamiselle suoraan kalenterista, niin keskustellaan tarkemmin teille sopivasta kokonaisuudesta.

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly