Ratkaisuja liiketoimintahaasteisiin

Haastavat digitaalisen markkinoinnin konseptit

7 esimerkkihaastetta, joihin olemme vastanneet

  1. Seuraavan kohdemarkkinan valinta Facebook-markkinatestien avulla
  2. Oikean viestin määritys keskipitkän aikavälin digitaalisen markkinoinnin A/B-testauksessa
  3. Yksittäiseen Aasian maahan markkinointi tarkkaan valikoidulle yleisölle digitaalisesti
  4. Yrityksen sisäisen markkinointitiimin yksilöidyt liiketoimintalähtöistä markkinointia tukevat koulutukset
  5. Markkinointisuppiloiden määritykset, testaukset ja luovutukset sekä tukemiset
  6. Tietojohtamisen mahdollistaminen asiantuntijatasolta johtotasolle liiketoimintaasi tukien
  7. Viestinnän vaikuttavuuden ja teemojen testaukset sekä sisältöprosessin ohjaus

Selvitä, sopiiko palvelu teidän yrityksellenne

Tilaa maksuton etäkonsultointi

Siirtymässä uuteen markkinaan, kohdeyleisöön tai tuomassa markkinoille uutta ratkaisua? Haluat varmaan löytää oikeat digitaalisen markkinoinnin ratkaisut, oppia ja tehdä tulosta mitattavasti?

Siinä tapauksessa tulit oikeaan osoitteeseen! Meille tuodaan ratkottavaksi kerta toisensa jälkeen kinkkisempiä ongelmia, joissa digitaalisella markkinoinnilla halutaan ratkaista liiketoiminnan haasteita tai tuoda uusia prosesseja yritykseen.

Yksilöidyt digitaalisen markkinoinnin konseptit ulottuvat aina yksittäisten digitaalisen markkinoinnin kanavien kautta tehdyistä markkinatesteistä kokonaisvaltaisempiin liiketoimintalähtöisen digitaalisen markkinoinnin jalkautuksiin. Kokonaisuudet pitävät usein sisällään esimerkiksi konsultointia, käytännön toteutusta, analysointia ja kehitystä sekä avainhenkilöiden koulutusta. Testaaminen, mittaaminen, teknologian oikeanlainen hyödyntäminen ja tiedolla johtaminen otetaan osaksi päivittäistä työtä. Lisäksi huomioidaan asiakkaiden muuttunut ostokäyttäytyminen ja rakennetaan toimiva, asiakkaan toiveiden mukainen asiakaspolku.

  • "Yhteistyö Aboadin kanssa on mahdollistanut, että saamme tuoretta tietoa digitaalisen markkinointimme toimivuudesta ja näemme konkreettisia tuloksia."

    Mikko Varjanne, operatiivinen johtaja, Oy FCR Finland Ltd

  • "Aboad auttoi meitä löytämään oikeat digitaaliset ratkaisut monipuolisen asiakaskuntamme tavoittamiseen. Lisäksi yhteistyö avuliaan tiimin kanssa oli mutkatonta."

    Maria Nordström, markkinointi- ja tapahtumakoordinaattori, Kuntec Oy

Katso referenssejä

Miten yhteistyö alkaa

  • Konsultointitapaaminen ja tavoitteiden määrittely
  • Alustava suunnitelma ja budjetointi
  • Tarkennus ja yhteistyön aloitus
  • Konseptin jalkautus ja riskitön yhteistyö huippuosaajan kanssa

Yhteistyön edut

  • Liiketoimintatavoitteesi toteutuvat strategisen kumppanin avulla
  • Löydät oikeat kohdemarkkinat myös kansainvälisesti
  • Tietojohtaminen mahdollistuu
  • Reilua yhteistyötä tulostavoitteisen toimijan kanssa
  • Aikaasi säästyy ja työsi helpottuu kun käytössäsi on oikeat teknologiat ja prosessit
  • Yrityksenne sisäinen markkinointiosaaminen kehittyy

Nosta punainen luuri...