Voiko liidimainontaa hyödyntää ilman raskaita ja kalliita CRM-integraatioita? Yksinkertaisimmillaan liidit voidaan viedä taulukkoon, kuten Google Sheetsiin.
Mitä parempi puolustus, sitä paremmin liiketoiminta pystyy suojautumaan kilpailijoilta. Lue, millaisia vallihautoja on ja miten ne auttavat liiketoimintaasi.
Nettisivujen tekeminen ja siihen liittyvät prosessit ovat monimutkaistuneet viime vuosina erittäin nopeasti. Monille alaa seuraamattomille voi olla varsin epäselvää, minkälaisia...
Toimintakehote eli CTA (call-to-action) vie käyttäjää kohti tavoitetta. Lue vinkit sen käyttöön ja nappaa listasta sopiva toimintakehote käyttöösi!
T-algoritmi on kokonaisuus tunnistettuja strategisia suuntaviivoja. Mistä osista se koostuu ja miten sitä voidaan hyödyntää?
Blogisarja esittelee strategian työkaluja, joita me ja monet markkinoilla voittavat yritykset globaalisti ovat todenneet sopiviksi.
Kohdennettu LinkedIn-markkinointi ja avaintilien käyttäytymisen tunnistaminen Leadfeederin avulla ovat hyödyllisiä ABM:n toteutuksessa.
Miten markkinointia pitäisi mitata? Tärkeää pitää omat tavoitteet kirkkaana – mitä on tarkoitus markkinoida ja mitä halutaan saavuttaa.
Kesä lähestyy jälleen, mikä tarkoittaa muutoksia normaaliin arkeen. Tässä vinkkimme onnistuneeseen markkinoijan kesään.
Mitä digitaalisen markkinoinnin tulevaisuus tuo tullessaan? Lue, miten varaudut, käännät ennusteet suunnitelmaksi ja turvaat tulevaisuutesi.
Miten aloittaa markkinointi? Näitä vinkkejä hyödyntämällä otat huomioon oleelliset asiat, etkä heittele resursseja sokeasti sinne tänne.
Mitkä ovat markkinoijan tärkeimmät työkalut ja mitä vaihtoehtoja niille voisi olla? Lue, mitkä ovat Samun TOP5-työkalut.
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?