Kiinnostaako sinua, miten yritykset tekevät liiketoimintaa palvelevaa digitaalisen markkinoinnin mittausta onnistuneesti? Tule kuulolle webinaariin 13.10.2022.
Ilmoittaudu mukaan MaaS-webinaariin 21.9.2022 klo 9:00 oppimaan mm. MaaS:in toimintatavoista ja käytännön toteutuksista.
Mitä Marketing as a Service (palvelumuotoinen markkinointi) käytännössä tarkoittaa, minkälaisia toimintamalleja sen toteuttamiseksi on käytössä, ja millaisia hyötyjä siitä on...
GA4:n raportointinäkymässä suurin muutos verrattuna Universal Analyticsiin on, että GA4:n valmiit raportit näyttävät varsin yksinkertaisilta. Myös toiminnallisuudet ovat muuttuneet.
Miten saada orgaaniset some-julkaisut rullaamaan ja tuottamaan tuloksia? Poimi vinkit julkaisuprosessiin ja tartu toimeen!
Markkinointisuunnitelmaa laatiessa kannattaa hyödyntää OKR-mallia. Lue, miten toimenpiteet linjataan palvelemaan yrityksen keskeisiä kasvutavoitteita.
Sopivat haasteet ratkottavaksi, yhteiset voitot asiakkaiden kanssa ja jatkuva kehittyminen värittivät Aboadilla myös vuosipuolikasta H1/22.
Google Analytics 4 muuttaa pelikenttää konversioiden osalta jonkin verran, sillä siinä konversiot asetetaan käytännössä vain tapahtumien perusteella.
Sisältökirjaston avulla saat pienellä vaivalla tuotettua materiaalia videomainontaan vaikkapa verkkosivun kuvia ja tekstejä hyödyntämällä.
Liidivalidoinnilla voidaan yksinkertaisten toimintojen avulla luoda silta myynnin ja markkinoinnin välille parantaen molempien tehokkuutta.
Pyrimme artikkelisarjan Uusi Google Analytics myötä tarjoamaan sinulle paremmat valmiudet valmistautua muutokseen ymmärtämällä Google Analytics 4:n perustoiminnot.
Miten ja mitä lähteitä hyödyntäen joka maanantainen digitaalisen markkinoinnin viikkokatsaus syntyy?
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?