Mikä Google Analyticsissa muuttuu, kun siirrytään käyttämään UA:n sijaan GA4-versiota? Lue kooste tärkeimmistä muutoksista.
Kuluttajat näkevät tulevaisuudessa entistä kohdennetumpaa mainontaa, mikä asettaa haasteita koko yhteiskunnalle – millaisia ja miksi?
Lähtökohtaisesti virheitä ennaltaehkäistään, mutta jos moka sattuu, siitä otetaan opiksi. Ns. virheraportointi on apuna tässä prosessissa.
Yrityksen arvontuoton maksimoimiseksi on syytä ymmärtää, miltä tulevaisuus näyttää - ei arvauksilla vaan analyyseilla.
Palvelumuotoista markkinointia tekevän yrityksen työnkuva on niin moninainen. Lue, millainen on Aapon tyypillinen työpäivä Aboadilla!
Miten yhdistää markkinointialustat järkevästi, raportoida ja mitata tehokkaasti ja tehdä markkinointihimmelistä toimiva markkinoinnin ekosysteemi?
Keräsimme tähän blogiin vinkkejä erityisesti B2B-markkinoinnissa käytettyihin A/B-testauskohteisiin.
Katsomme Aboadilla strategisesti tulevaisuuteen ja siksi olemme mukana myös teknologia-alan WebSummit 2022-tapahtumassa.
Miten tehdä kuluista tulonlähde? Tämä strategian työkalu jää useimmilta yrityksiltä hyödyntämättä, vaikka on oikein hyödyllinen.
Mitä tehdä, jos myyntiputki sakkaa? Tällöin markkinoinnista kannattaa etsiä keinoja, miten myyntiputkea voidaan edistää. Lue vinkit blogistamme.
Nettisivujen rooli MaaSissa on tärkeä. Riippuen tavoitteista jotkin ominaisuudet korostuvat muita enemmän. Mitä asioita kannattaa siis ottaa huomioon?
A/B-testaus on kiinteä osa lean-markkinointia. Testauksessa apuna toimii lean-silmukka. Lue, miten prosessi toimii.
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?