Poimi vinkkimme etäorganisaation tiedonkulun ja viestinnän parantamiseen.
Kun lähetät myynti- tai markkinointisähköpostia, kaiva tämä lista esiin ja tarkista, että kaikki oleelliset asiat on huomioitu lähetysvaiheessa!
Useamman vuoden merkittävänä ja esimerkillisenä aboadilaisena toiminut Aapo virittää vielä Partner-nimikkeen titteliinsä, Head of Tactical and Performance Marketing.
Käytä näitä steppejä ohjenuorana, joiden avulla voit määrittää oman yrityksesi tavoitteisiin nähden sopivan markkinointibudjetin.
Markkinoinnin toimenpiteistä karsiminen tai niissä säästäminen ei ole yleensä optimaalisin ratkaisu. Jos näin on pakko tehdä, mistä lähteä karsimaan?
Muista nämä, olet sitten tekemässä myyntisähköpostia, asiaskaskirjettä tai sähköpostisarjaa.
Useiden vuosien ja satojen viikkokatsausten jälkeen uutisirje saa uuden muodon Digital Marketing Weeklynä.
Mitä ulottuvuuksia sujuva sujuva yhteistyö pitää sisällään, ja miten sitä voidaan edesauttaa? Lue ajatuksia aiheesta.
Ei ole yksiselitteistä sääntöä siihen, miten paljon tai mitä asioita pitää mitata. Tietyt mittarit ovat kuitenkin lähes aina hyödyllisiä.
Listasimme Google Adsin ominaisuuksia, joita kannattaa kokeilla sopivassa tilanteessa, mikäli et sitä ole vielä tehnyt.
Markkinoinnin ulkoistaminen vai MaaS (palvelumuotoinen markkinointi)? Lue, miksi yhdessä tekeminen MaaS:in keinoin on hyvä valinta.
Tarjoamamme yhdistelmäpalvelu mahdollistaa monikanavaista liidigenerointia tarjoten monipuolisemman liidivirran, paremman pidon liidikantaan ja koko liidikannan hyödyntämisen.
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?