”On selvää, mitä haluamme digitaaliselta markkinoinnilta, mutta ei miten.” ”Tulisipa joku kertomaan, mitä kanavia pitää valita juuri tämän kohdeyleisön tavoittamiseen.”...
Tämä kirjoitus on osa kokeilua, jossa kirjoitan seuraavat blogipostaukset alusta asti julkisena. Jos haluat varmistaa, että pääset seuraamaan prosessia, käy...
Olipa kyseessä sitten kallioseinän kiipeäminen, henkilökohtaisen kasvun tavoittelu tai liiketoiminnan kehitys digitaalisen markkinoinnin avulla, huipulle harvemmin pääsee sattumanvaraisin toimenpitein ja...
Luen usein mielenkiinnolla yritysten työnhakuilmoituksia, joissa haetaan digitaaliseen markkinointiin asiantuntijatason tekijöitä. En itse ole työtä vailla, mutta työnantajan ja markkinoijan...
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan on päättynyt. Sinustako maailmanluokan markkinoija? Haluatko tietää, mitä suomalaisissa ja kansainvälisissä yrityksissä vaaditaan markkinoijilta tänä päivänä? Haluaisitko...
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan on päättynyt. Miten digimarkkinoinnilla saavutetaan mitattavia tavoitteita? Entä kuinka erotan oikean markkinointikanavan tai yhteistyökumppanin väärästä? Aboad ja...
Kuka olet ja mitä teet Aboadilla? Juha Pihkakoski, markkinoija, yrittäjä, seikkailija ja itsetituleerattu barista. Puhetyylitäni turkulainen, maantieteellisesti helsinkiläinen ja sydämeltäni...
Kuka olet ja mitä teet Aboadilla? Samu Kotilahti. Olen ollut Aboadissa mukana lähes alusta asti, ja nykyinen tittelini on Chief...
Haluan pohjustaa seuraavaa tekstiä hieman. En ole ammatiltani tilastotieteilijä tai data-analyytikko. Minun ei tarvitse olla, eikä myöskään sinun voidaksesi hyödyntää...
Tässä blogissa on osin vanhentunutta sisältöä. Lue lisää viimeisimmistä Facebookin uudistuksista ja niiden vaikutuksista markkinoijalle > — Isojen brändien tekemät...
Mainonta verkossa on herättänyt tunteita lähes jokaisessa jo pitkään. Joskus mainokset ovat häiritsevän äänekkäitä tai niiden takia joutuu odottamaan sivun...
Paljon puhuttu riski brändeille median ostamisessa on se, että sisältöjä, joiden yhteydessä markkinointia näytetään, on usein hankala valvoa. Mainostajat haluavat...
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?