Aboad
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Blogi
  • Yritys
    • Lean-markkinointi
    • MaaS
    • Tiimi
    • Tulevaisuuden turva
    • Vaikuttavuus
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Suomi
Tämä verkkosivu käyttää salattua yhteyttä

Verkkosivujen tietoturvallisuutta voidaan tarkastella monelta eri kantilta, mutta tällä kertaa keskitymme siihen, miten sivusto siirtyy palvelimelta nettiselaimeen.

Suosittelumarkkinointi B2C-yritykselle [esimerkit ja edut]

Jatkaessamme kolmeosaista blogijulkaisujen sarjaamme suosittelumarkkinoinnista käännämme seuraavaksi katseen suosittelumarkkinoinnin tapoihin ja tekniikoihin kuluttajaliiketoiminnan puolella.

Suosittelumarkkinointi – tie prospektin sydämeen

Suosittelumarkkinointi on varmasti yksi vanhimmista markkinoinnin ja myynninedistämisen muodoista. Perinteisimmässä muodossa se on, kun haluat luotettavan korjaajan huoltamaan autosi ja...

Vaadi nettisivuiltasi näitä asioita

Uutta verkkosivustoa (tai vanhan päivittämistä) suunnitellessa ajautuu helposti tilanteeseen, jossa ei oikeastaan tiedä, mitä pitäisi oikeasti muuttaa.

Verkkosivu tarvitsee vankan perustan

Verkkosivusto on tärkeä osa yrityksen digitaalista markkinointistrategiaa. Kuten taloakin rakentaessa, sivuston rakennus on syytä aloittaa vankalta perustalta.

Viinipullot ja herkkukorit jäivät hyllyyn

Joulu on hienoa aikaa ja niin lahjojen antaminen kuin saaminenkin tuo oman tunnelmansa juhlaan. Halusimme varmistaa, että asiakkaamme kokevat tehneensä...

Olisiko aika tarkistaa nettisivusi?

Nettisivu ei ole enää pelkkä digitaalinen käyntikortti tai esite, vaikka se saattaakin näyttää sellaiselta. Se on yksinkertaisesti helpoin tapa kerätä...

Muista nämä 5 asiaa suunnitellessasi markkinointia

Markkinoinnin toimenpiteitä suunniteltaessa on hyvä pitää mielessä asiat, joilla varmistat hyvä ja pitkäkestoiset tulokset. Keräsimme omista kokemuksistamme ne, jotka helpoiten...

Nykyaikainen segmentointi tuo yksilöllisempää markkinointia

Sanonnan mukaan: "Jos teet kaikkea, et todennäköisesti tee mitään, ainakaan kunnolla". Sama pätee myös markkinointiin. Kun sanot, että yrityksesi yleisönä...

Toimme asiakassuhteisiin karskia läpinäkyvyyttä

Kehitämme toimintaamme asiakassuhteissa sen perusteella, mitä olisimme itse toivoneet tämän alan toimijoilta, kun olimme asiakkaita. Aboadhan koostuu entisistä yritysten markkinoijista,...

Mahdollisuusmarkkinointi toimii, mutta miten?

Mahdollisuusviestinnän rinnalle on tullut mahdollisuusmarkkinointi eli ad hoc -markkinointi. Ad hoc tarkoittaa yksinkertaisuudessaan juuri tiettyyn tilanteeseen käytettyä ratkaisua.

Digitaalisen markkinoinnin pitää epäonnistua näkyvästi

Digitaalisen markkinoinnin yhtenä perustavaa laatua olevana periaatteena on epäonnistuminen. Epäonnistuminen on itseasiassa ollut markkinoinnissa mukana jo ennen digitaalisia työkaluja, mutta...

©Aboad Oy 2022