Tässä blogissa on osin vanhentunutta sisältöä. Lue lisää viimeisimmistä Facebookin uudistuksista ja niiden vaikutuksista markkinoijalle > Suunnitteletko ensi vuoden somemarkkinointistrategiaa?...
Harva asia lienee yhtä ärsyttävä, vaikkakin arkinen, kuin hitaasti aukeava nettisivu. Kuinka usein viimeisen kuukauden aikana olet ollut tilanteessa, jossa...
Minkälaista osaamista markkinoinnin parissa työskenteleviltä tradenomeilta vaaditaan nyt ja tulevaisuudessa? Mitä murroksia ja megatrendejä markkinoinnin kentällä on nähtävissä? Näistä aiheista...
Aiemmassa blogissa pureuduin siihen, kuinka ei ole enää digiä ja perinteistä markkinointia, koska asiakkaallesi tämä kaikki on vain elämää. Yksi...
Markkinointi, myynti ja muu liiketoiminnan kehitys ovat pelanneet omissa nurkissaan liian pitkään. Nyt tuo aika on loppu. On aika heittää...
Google on jo kauan sitten tuonut Ads-alustalleen responsiiviset display-mainokset, jotka monessa tapauksessa ovat korvanneet vanhat bannerimainokset. Tekstimainosten ominaisuuksiin ei sen...
Tekoälyn kanssa markkinoijista tulee markkinointikentaureja. Kyllä, niitä maagisia taruolentoja, jotka ovat puoliksi ihmisiä. Nämä markkinoijat työskentelevät yhdessä tekoälyratkaisujen kanssa ja...
Nykyaikainen markkinointiprojekti sisältää useita palasia ja markkinointikanavia. Käytetyimmät ovat yleensä Google, Facebook, Twitter ja LinkedIn. Kaikki on hyvin siihen asti,...
Mitä jos arvot eivät ohjaisikaan yrityksen toimintaa, vaan olisivat kuvaus siitä? Näin olemme lähestyneet arvojamme. Ensin teimme töitä ja sen...
Tässä blogissa on osin vanhentunutta sisältöä. Lue lisää viimeisimmistä Facebookin uudistuksista ja niiden vaikutuksista markkinoijalle > — Moni markkinoija pettyi...
Tämä kirjoitus sisältää osittain vanhentunutta sisältöä. Tutustu vastaavuuksissa tapahtuneisiin muutoksiin Googlen sivuilla > Google Ads (ennen AdWords) on todella hyvä...
Tässä blogissa on osin vanhentunutta sisältöä. Lue lisää viimeisimmistä Facebookin uudistuksista ja niiden vaikutuksista markkinoijalle > — Facebookin käyttäjämäärien laskusta...
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?