Mainokset ovat puheenaihe, johon jokaiselta löytyy mielipide. Netissä surffailijoille mainokset aiheuttavat päänvaivaa etenkin silloin, kun ne näkyvät väärässä paikassa tai...
LinkedIn on kovan hypen kohteena Suomessa tällä hetkellä. Social selling -guruista kiinteistövälittäjiin ja oman alansa itse nimitettyihin mielipidejohtajiin kaikki ovat...
Yritykset eivät aina tiedä mitä datan kanssa pitäisi tehdä, mistä sitä saa ja miten sitä hyödynnetään. Kuitenkin siihen panostetaan yrityksissä...
Aikoinaan markkinointipäällikkönä Aboadin CEO Juha Pihkakoski turhautui siihen, minkälaisia markkinoinnin palveluita oli saatavilla. Siinä vaiheessa hän ymmärsi, että haluaa tehdä...
Yrittäjiltä usein kysytään, mitä olisivat tehneet toisin. Minulta sitä ei kannata kysyä, sillä en osaisi siihen vastata. Sen sijaan on...
Päätin jo lapsena, ettei minusta tule yrittäjää. Itse asiassa perheessäni, lähisuvussani ja tuttavapiirissänikään ei ollut pahemmin yrittäjiä. Uutisissa sanottiin, että...
Ennakoivan analytiikan merkitys kasvaa. Ekonomistit ennustavat taantuman alkavan vuonna 2020 ja taantuman aikana markkinointi on vaikeampaa, kun ihmisillä on vähemmän rahaa...
Web-kehitys on kehittynyt, mutta pysyykö liike-elämä sen perässä? Sama kysymys toiminee myös toisin päin. Liiketoiminta ja web-kehitys ovat nykyisin melko...
Työskentelen nyt seitsemättä vuotta digitaalisen markkinoinnin parissa. Omien laskelmien mukaan, ottaen huomioon kuinka intohimoisesti tätä on normaalien toimistotuntien ulkopuolella tehty...
Tässä blogissa on osin vanhentunutta sisältöä. Suosittelemme lukemaan myös: Facebook markkinointialustana – minne olet menossa 2021–2022? > “Hyvästi, Facebook-video”, kuului...
Tänä vuonna joululahjaostoksissa emme innovoineet. Käytimme samaa hyväksi todettua kaavaa jo neljättä vuotta. Tylsää? Ehkä, mutta arvokasta. Lahjoitimme 1% liikevaihdostamme...
Digitaalisen markkinoinnin erilaisia palveluita tarjoavia yrityksiä on nykyään pilvin pimein. Erottautumiskeinoja on monia ja olemme itsekin päässeet erottautumaan markkinalla omalla...
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?