Jos olet suuntaamassa kansainvälisille markkinoille, tiedät varmaankin, että kohdemarkkinoita koskevia päätöksiä ei kannata tehdä Tarot-korteista ennustamalla tai äidin mielipiteen perusteella....
Analytiikka on osa markkinointia ja liiketoimintaa - siitä ei pääse yli eikä ympäri. Koska verkkosivut ja -sovellukset ovat yhä kiinteämpi...
Mitä eroa on myynnillä ja markkinoinnilla? Määritelmän tasolla ei mitään, sillä molemmat voidaan määritellä lauseella: ”ihmisten päätöksiin ja toimintaan vaikuttamista”....
“Tuli tällainen asiakkaan mainos vastaan, jossa teksti vaihtuu turhan nopeasti,” toimarimme Juha totesi ja liitti kuvakaappauksen kyseisestä taidonnäytteestä. “Niin vaihtuu....
Toimiva yritys tarvitsee markkinointia. Yrityksen koko usein ratkaisee kuitenkin sen, paljonko markkinointiin voidaan käyttää resursseja. Yleensä markkinointi on tehokkaampaa ja...
Olet hankkinut dataa, tehnyt analyysia menneestä ja taustatutkimusta sekä kohderyhmästä että kilpailijoista. Nojaat vahvasti dataasi ja tuot siihen perustuvan suunnitelmasi...
LinkedIniä pidetään yleisesti hyvin kalliina markkinointikanavana yrityksille. Kuitenkin useiden b2b-yritysten kohdalla tarkasti kohdennetut mainokset ovat tuoneet laadukkaiden liidien myötä muita...
Aiemmassa artikkelissa tutustuimme Google Tag Managerin muuttujiin sekä tägien nimeämiskäyntäntöihin. Tässä artikkelissa käsittelemme erittäin hyödyllistä ominaisuutta: debuggaus- eli testaustyökalu. Tuntuuko,...
“Markkinoinnin moniosaaja saa näköalapaikan kasvavassa yrityksessä. Osaathan käyttää ainakin viittä eri markkinointialustaa, tehdä graafista suunnittelua, tehdä konversio-optimointia, järjestää tapahtumia ja...
Pitäisikö markkinointia tehdä inhouse vai ulkoistaa, ja mitä osa-alueita mihinkin? Lue, millaisen ratkaisun olemme tuoneet modernin yhteistyön vaihtoehdoksi.
Huomasimme, että kasvuyrityksissä markkinointi jää usein aivan liian vähälle huomiolle.
Kiinnostaako freelancerin rooli markkinoinnin tehtävissä? Oletko esimerkiksi graafikko tai muu markkinoinnin asiantuntija?
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?