Miten tehdä inbound-markkinointia? Lue vinkit ja hanki liidejä inbound-markkinoinnin keinoin.
Kokosimme hyväksi havaittuja vinkkejä Facebookin hyödyntämiseen maksetussa mainonassa. Voit soveltaa vinkkejä monelta osin myös Instagramiin.
GDPR:n voimaantulo oli lähtölaukaus globaalille regulaatiokehitykselle, joka huipentuu tulevaisuudessa.
Mitä näistä viidestä markkinoijan perustyypistä sinä edustat? Tähän kirjoitukseen on koostettu viisi ehkä tunnistettavinta tai yleisintä tyyppiä vahvuuksineen.
Mainosten tekeminen tai niiden uusiminen voi tuntua hankalalta. Mistä aloittaa, mitä pitää ottaa huomioon ja mistä löytää ideoita? Samat haasteet...
Google-mainonta tarjoaa paljon mahdollisuuksia: Valittavissa on liuta kampanjatyyppejä ja mainossijoitteluja markkinointisuppilon eri vaiheisiin.
Hajautettu tiimi ei ole vanha toimintamalli etänä, vaan kokonaan oma toimintamallinsa. Lue, mitkä ovat usean vuoden kokemuksella sen edut.
Yritykset, jotka ovat valmiita haastamaan totuttuja toimintamalleja saavuttaakseen parempia tuloksia, luovat menestystä myös haastavampina aikoina.
Asiakkaiden tai prospektien liikkuminen markkinoinnin ja myynnin prosesseissa tapahtuu usein automaatioiden avulla.
Hyväksi havaittu käytäntö käydä läpi eri asiakkuuksien tehdyt ja tulevat työt on viikoittainen tiimin sisäinen asiakasweekly.
Laman tai taloudellisen epävarmuuden alkaessa yritykset alkavat kiristää budjettejaan. Sen sijaan, että valittaisit leikkauksista, ota ne haasteena!
Poimi käytännön vinkit ja best practiset seurantadashboardin rakentamiseksi Googlen Looker Studio -alustalla.
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?