Mitä jos reaaliaikaista mainontaa voisi tehdä digitaalisesti? Tulevaisuudessa saatetaan nähdä urheilutapahtumien lisäksi myös esimerkiksi kuntien tai kauppakeskusten hyödyntävän reaaliaikaista mainontaa...
Kattava käyttöpas, analyysi ja esittely siitä, miten vastikään Suomessa pilotoitu Spotifyn mainosalusta toimii.
Oletko kuullut TikTokista? Lyhyisiin videopätkiin keskittyvästä sovelluksesta, jossa nuoret jakavat humoristisia videoita toisilleen ja koko maailmalle. Tai ainakin näin moni...
Digitaalisen markkinoinnin viikkokatsaus on viikoittainen sähköposti, johon kerään satojen ja jopa tuhansien alan uutisartikkeleiden seasta ne, jotka sinun pitäisi tietää....
Markkinoinnin yhteydessä puhutaan aina siitä, miten markkinoijan on jatkuvasti opittava ja omaksuttava uutta tietoa: lue, miten ketterä markkinoija pärjää kehityksen...
Kokoan tavallisesti viikoittain Digitaalisen markkinoinnin viikkokatsausta (voit tilata sen sähköpostiisi täältä), mutta tällä kertaa päätin kasata Digitaalisen markkinoinnin vuosikatsauksen 2020....
Valitettavan usein markkinointikampanjat suunnitellaan kiireellä ja viime tipassa, vaikka menestyksekäs markkinointikampanja vaatii aikaa suunnittelulle.
Uskomme vahvasti, että meidän pitää pelkän bisneksen lisäksi käyttää osaamistamme ja mahdollisuuksiamme myös tehdäksemme vaikutusta ympäröivässä maailmassa.
Miten työn ja opiskelun yhteensovittaminen sujuu Aboadin modernissa organisaatiossa ja mitä opiskelevan aboadilaisen, Jennan, työviikko pitää sisällään.
Mitä ovat ne toiminnot, jotka ovat mahdollistaneet meille hemmetin hyvän asiantuntijatiimin?
Lue, miten markkinoinnin suunnittelusta voidaan luoda koko organisaatiolle, kaikille sidosryhmille sekä tietysti asiakkaille arvoa tuottava prosessi.
Google Data Studion avulla on mahdollista tuoda samaan raporttiin dataa lähes kaikista yleisimmistä markkinoinnin työkaluista.
Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?