Lean-markkinointi ja sen mahdollistama ketterä kasvumarkkinointi kiinnostaa monia. Yleisin haaste on, miten tällaista tiimiä, prosesseja ja kehitystä sitten johdetaan.


Moderni markkinointi ei rantaudu yritykseen parin päivän sparrailuilla tai julistamalla uutta ketterän markkinoinnin aikaa seminaarin jälkihurmiossa. Tällainen tapa on tuomittu tuhoon ja sinäkin sen skarppina ihmisenä ymmärrät.


Olimme mekin tämän haasteen edessä, kun kehitimme toimintamalleja ja itseämme lean-markkinoijiksi. Oikeat palaset kuitenkin löytyivät ja nyt se mahdollistaa mitattavaa, kokeilevaa ja kasvua tuottavaa markkinointia globaaleille yrityksille digitaalisen markkinoinnin avulla.


Nyt jaamme näitä oppeja ja kokemuksia sinulle.

Juha on kehittänyt lean-markkinoinnin toimintamallia Aboadille ja sen asiakkaille viimeisen 4 vuoden ajan sekä toiminut lähes 10 vuotta auttaen kansainvälisillä markkinoilla toimivia kasvu- ja suuryrityksiä.

Juha Pihkakoski
Chief Executive Officer, Aboad Oy

Asiantuntijana webinaarissa

✔️ Miten johtaa lean-markkinoinnin prosesseja jatkuvassa työssä ja tuoda kokeilevan mallin osaksi tiimin toimintaa?

✔️ Mikä tiimin rakenne kannattaa olla ja miten t-mallin markkinoijat vaikuttavat kokonaisuuteen?
✔️ Minkälaista on olla asiantuntijana tiimissä ja johtaa sitä?
✔️ Mitä sudenkuoppia tulet kohtaamaan ja mitkä best practicet kannattaa muistaa?
✔️ Mitä työkaluja tiimin toimintaan kuuluu?

✔️ Mitkä ovat ensimmäiset askeleet, kun lähdetään kehittämään lean-markkinoinnin prosesseja

Webinaarissa opit

Saat tästä webinaarista enemmän irti tutustumalla myös muihin materiaaleihimme

Tutustu materiaaleihin >

Tilaa webinaaritallenne sähköpostiisi!

© 2020 Aboad Oy