6 kiinnostavaa tapahtumaa markkinoijalle

Verkostoidu ja kehitä itseäsi: tässä parhaat poiminnat loppuvuoden markkinointiaiheisista tapahtumista.

5.11. Helsinki

Mitä? HEL Tech // Impact Tech

Missä? Clarion Hotel Helsinki, Tyynenmerenkatu 2, 00200 Helsinki

Milloin? 5.11. Klo 18

Mitä maksaa? Ilmainen, priority-lippu 5 € (sisäänpääsy verkostoitumaan jo klo 17)

Kuka järjestää? HEL Tech

Mikä puhuttaa teknologiakentällä? Aiheena on kestävä kehitys ja teknologia, joka vaikuttaa meihin kaikkiin. Puheenvuorona kuullaan ainakin Ioncellin tutkija Jari Laineen esitys uudesta teknologiasta, jolla voidaan muuttaa esimerkiksi vanhat sanomalehdet uusiokäyttöön vaatetekstiileiksi.

Verkostoidu teknologiasta kiinnostuneiden kanssa ja kuuntele kiinnostavat puheenvuorot.

6.11. Turku

Vain Tradenomiliiton jäsenille

Mitä? Markkinoija 2.0 – mikä tekee huippumarkkinoijan nyt ja tulevaisuudessa

Missä? Original Sokos Hotel Hamburger Börs (Kauppiaskatu 6, 20100 Turku)

Milloin? 6.11.2018 17:00

Mitä maksaa? Tradenomiliiton jäsenille ilmainen

Kuka järjestää? Tradenomiliitto

Tässä koulutuksessa opit, mitä taitoja ja ominaisuuksia markkinoijalta vaaditaan nykypäivänä ja tulevaisuudessa. Saat konkretiaa työhön ja näkemystä päätöksentekoon. Voit myös kysyä koulutuksessa mieltäsi askarruttavia kysymyksiä markkinoinnista.

Kouluttajana toimii Aboad Oy:n toimitusjohtaja Juha Pihkakoski.

13.11. Helsinki

Mitä? [MK] Toimivan ja Herkullisen B2B-markkinoinnin Reseptiikka

Missä? Fonecta, Televisiokatu 4, 00240 Helsinki

Milloin? 13.11.2018 klo 14.30

Mitä maksaa? Ilmainen, “no show fee” 100 e

Kuka järjestää? MarkkinointiKollektiivi

Millaista on toimiva, tehokas ja kiinnostava B2B-markkinointi? Tästä otetaan selvää MarkkinointiKollektiivin tapahtumassa 13.11.

Puheenvuoroina ja caseina kuullaan mm. eri persoonien huomioiminen B2B-markinointiviestinnässä (Sirke Käkelä, Dagmar) ja B2B-markkinointi – sillisalaattia vai mitattavaa ja tuloksellista tekemistä? (Heidi Peltonen, Neste)

*Markkinointikollektiivin tapahtumat ovat ilmaisia, mutta käyttämättä jääneistä lipuista veloitetaan 100 € sakko.

Enemmän irti markkinoinnistasi? Tilaa markkinointivinkit sähköpostiisi!

16.11. Tampere

Mitä? Marketing Business Battle

Missä? Solo Sokos Hotel Torni Tampere

Milloin? 16.11. klo 14

Mitä maksaa? Ilmainen, “no show fee” 50 e

Kuka järjestää? Useita järjestäjiä

Mitkä ovat tulevaisuuden haasteet markkinoinnissa? Tässä tapahtumassa pääset kuulemaan brändi-caseja ja ajankohtaisia keynote-puhujia. Tilaisuudessa on myös mahdollisuus keskustella Pirkanmaan kovimpien markkinoinnin tekijöiden kanssa markkinoinnin tulevaisuudesta.

Caseina kuullaan mm. Saarioisten “Äitien tekemää ruokaa” (Tia Yrjölä) ja kuinka Goforella on onnistuttu pitämään markkinointi ja viestintä strategian keskiössä (Timur Kärki).

29.11. Helsinki

Mitä? MARK Kasvuaamu

Missä? Finnkino Tennispalatsi, Salomonkatu 15 Helsinki

Milloin? 29.11. klo 8.30

Mitä maksaa? Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen

Kuka järjestää? MARK Suomen Markkinointiliitto ry

Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia, tekoälyä ja automaatiota menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. MARK Kasvuaamussa opit eri toimialojen haasteista ja menestystarinoista case-esimerkkien kautta.

Kuulet case-esimerkkien kautta mm. miten valita omat yhteistyövaikuttajat (Inka Wirman, Emmi Lehtomaa ja Essi Kivitie, SplayOne) ja miten #someselkäsaunan saa käännettyä mahdollisuudeksi uhan sijaan (Nana Norman, Hurja Media ja Jukka Räisänen, Hotelli Helka).

5.12 Helsinki

Mitä? PING Studio: Data-driven marketing

Missä? Sofia Future Farm, Sofiankatu 4, 00170 Helsinki

Milloin? 5.12. klo 8.30

Mitä maksaa? Ilmainen

Kuka järjestää? PING Helsinki

Luulitko tekeväsi datalähtöistä markkinointia? PING Helsingin tapahtumassa kuulet, mitä data tarkoittaa markkinoinnin kannalta ja miten sitä kannattaa oikeasti hyödyntää markkinoinnissa.

Tapahtuman kieli on englanti.

Kuule keynote-puheenvuorot ja case-esimerkit mm. Meltwaterin Senni Niemeltä ja F Companyn David Blinovilta.

 

Kirjoittaja

CEO

Juha on se, jolle soitetaan, kun on aika luoda asiakaslähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia. Markkinoinnin konseptointi, digitaalinen markkinointi ja mittaus kuuluvat tämän herran erityisosaamiseen.